den er innstilltJeg og en gjeng kollegaer skal reise med DY529 i morgen. Ser ikke lovende ut!![]()
DY flight tilbake til Oslo ble kansellert, og her sitter jeg på hotellrommet. Blir en god natt søvn nå, før jeg stikker innom FLYT for en burger imorgen. Avventer på hva som skjer.
men hvorfor i all verden har ikke sas lagt ut noe på nettsidene sine ! ! Dette er rett å slett for dårlig. Flyene går ikke noe som sas ikke kan styre, men er ikke det da service å legge dette ut på nett til info. De andre flyselskapene har greid det. Callsenter ligger nede grunnet mye pågang. SAS SKJERP DERE ! ! ! dere lever (så vidt) av kunder, så da tar man seg også av kunder. Er frustrert over hvor lite service innstilte og uprofesjonelle sas er. (jaja der fikk jeg ut litt frustrasjon, beklager)
Det er forstatt trafikk til/fra OSL.Luftrommet er stengt og ingen kan fly. Man kan lese om det på alle lendets nettaviser. Hvor mye mer info trenger du?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.