Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Høres ikke ut som at SAS har gitt opp ... jeg har ikke hørt på frekvensen hele tiden, men 904 maser på tårnet innimellom.
Nå sier de at de håper å få 4R åpen 'om halvannen time'. Dvs ca 2210 østkysttid. Air India lurte på hva breaking action var .....
Det er Tower jeg hører på (fra Top 50-listen).
De gjorde et hederlig forsøk på å åpne banen ved titiden i går kveld. Begge SAS-maskinene, en Air India og et par andre sto klare, men de måtte til slutt gi opp. Crossvinden gjorde at en brakingaction på tyvetallet (poor) ikke gjorde det forsvarlig å ta av. Hørts også ut som de hadde problemer med å få banelysene frem.
Nå er det opp til hver enkelt å velge å sette seg inn i klimarapportene og "motrapportene", men man må klare å skille mellom begrepene "klima" og "vær"![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.