Bongo-Anders
ScanFlyer Blue
Ja Margrethe Vestager vil nok sætte en stopper for en eventuel statsstøtte.
Ja Margrethe Vestager vil nok sætte en stopper for en eventuel statsstøtte.
Jeg prøvede at sige at der ikke ville være fordele til SAS bare fordi kommissæren var dansk.
Undskyld hvis det ikke var klart.
Helt enig, det var en avsporing for å korrigere påstanden om at alderen på flyflåter er et nøkkel områder for hvorvidt et selskap overlever eller ikke og for å vise at selv med «fly som har gått ut på dato» er det mulig ikke bare å konkurrere, men faktisk levere betydelig bedre resultater enn selskap med ny fly flåte.Jeg tror ikke at SAS overlevelse er hængt op på om de betjener Amazons gæster i Seattle eller ej.
Så længe at kabinerne er opgraderet så er det vel næsten kun os flynørder der opdager om flyet er gammelt eller nyt.![]()
Denne nyhed er vel ret relevant for tråden.
https://www.check-in.dk/forventer-solidt-kvartalsresultat-sas/
Det er visst noen som ikke skjønner hva jeg mener med et gamle fly. Hvis en flåte på 150 fly, har en gjennomsnittalder på 11 år. Så vil investeringene i nye fly, komme 7 år tidligere, enn et annet hvor det er 3-4 år. Så enkelt er det.
Det er visst noen som ikke skjønner hva jeg mener med et gamle fly. Hvis en flåte på 150 fly, har en gjennomsnittalder på 11 år. Så vil investeringene i nye fly, komme 7 år tidligere, enn et annet hvor det er 3-4 år. Så enkelt er det.
Så den optimale er å ha en splitter ny flåte, for da er det lenge til noe må byttes ut?
Seattle, er neppe verdens navle. Jeg har bodd i USA i flere år. Aldri har jeg hørt at Seattle-Washington, noen gang var «USAs rasktest voksende marked, på noe område. Heller ei bakevje.-Det er derimot stater og byer i, Florida, Texas, California og Arizona.
HVA!?! Men... :wow:
Hvorfor sover SAS og Norwegian i timen??
Hallo dere må begynne å fly til SEA!!!!!
Er det noen som kan sende dette til SAS og Norwegian!?!?!?
Og da tror du de begynner?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er visst noen som ikke skjønner hva jeg mener med et gamle fly. Hvis en flåte på 150 fly, har en gjennomsnittalder på 11 år. Så vil investeringene i nye fly, komme 7 år tidligere, enn et annet hvor det er 3-4 år. Så enkelt er det.
Som dc-8-63 påpeker er det nok mer snakk om hvordan man klarer å utnytte de flyene man har som betyr noe, men når flyene blir virkelig gamle så kan nok fort vedlikeholdskostnadene oppveie kapitalkostnadene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.