Vil du fly med Ryanair

Vil jeg fly med Ryanair?

• Ja

Votes: 87 39.7%
  • Nei

Votes: 123 56.2%
  • Vet ikke

Votes: 9 4.1%

• Total voters
    219
  • Poll closed .
He he he, ja naturfagen min er så fryktelig rusten at det slettes ikke er naturfag og klimaendringer jeg skriver mastergrad på :p

Noen rare kommentarer du kommer med da, men for all del du har sikkert god kontroll på naturfagen. La oss nå ikke ta denne diskusjonen her hvertfall.

On topic:
Jeg kender en ven som tidligere har arbejdet hos Air Greenland, Icelandair, Maersk Air, Sterling og nu Ryanair. Hans sikkerhedskrav til Ryanair er strengere end de andre han har arbejdet med (og han siger at Air Greenlands indenrigsnet var værst. Slidte fly, ikke særlig god sikkerheds osv.).
Ryanair vil ha veldig mye å tape på en alvorlig flyulykke, da folk vil lage en kobling mellom LCC og sikkerhet. Godt å høre at ting skal være i orden. Når det gjelder Air Greenland er dette lenge siden?

Når det gjelder det som sies om at pilotene blir rapportert hvis de har med seg for mye reserve bensin, finnes det noen dokumentasjon på det? For det hørtes ikke særlig bra ut.

Off topic:
At Polaris er en global oppvarmings skeptiker er ikke så rart. Men for all del alle har lov til å ha si egen mening. Selv Mr Harper med chemtrailene sine.
The Svalbard Expedition
Hele opplegget er fullstendig sponset av Statoil ASA - fra flybillett, buss, hotell og mat til helseundersøkelser og båtturene. Ja, kort og godt alt. Så takk til Statoil, for å gjøre slike fine tiltak!

Jeg får begrunne mitt nei-svar, jeg også. Det er så billig å fly nå at jeg godt kan betale litt ekstra for at folka som gjør jobben skal ha en litt bedre arbeidsplass.

Jeg jobber forøvrig ikke i industrien i det hele tatt (er stipendiat i informatikk), og har flydd Ryan Air ved to anledninger, i 2001 og 2008. De har et helt greit produkt til den prisen, men ærlig talt, det er andre ting som er viktig også.

Off topic:
At Polaris er en global oppvarmings skeptiker er ikke så rart. Men for all del alle har lov til å ha si egen mening. Selv Mr Harper med chemtrailene sine.
The Svalbard Expedition

Good grief. Det er lov å ha to tanker i hodet samtidig, selv om jeg veit at mannfolk i ny og ne ikke har like lett for dette fenomenet. Selv om jeg har en stor tilknytning til petroleumsbransjen, betyr det ikke at jeg IKKE tror på globale klimaendringer. Det er stor forskjell på global oppvarming og globale klimaendringer.

Hvis det gir deg et bedre inntrykk kan du jo google Kristoffer Rypdal, som jeg har hatt fag hos og vært på flere foredrag med. Samt Zerokonferansen, deltakelse på CO2-sommerskole og (hold deg fast) medlemsskap i WWF en gang i tiden.

Beklager, men enkelte har tydeligvis stor interesse av meg - og å delegitimisere mine "ubehagelige sannheter". Benytter min rett til å svare på karaktermord ;) Nå drar jeg på ferie så det blir nå stilt fra denne kanten allikevel :)

Good grief. Det er lov å ha to tanker i hodet samtidig, selv om jeg veit at mannfolk i ny og ne ikke har like lett for dette fenomenet.
Kan vi ikke blåse en lang masj i global oppvarming her.
Please......

Skal vi heller diskutere kvinners evner til multitasking (flere tanker i hodet samtidig)?

Nå drar jeg på ferie så det blir nå stilt fra denne kanten allikevel :)

God ferie, Polaris

Vidar

Har ingen motforestillinger med å fly FR. Dersom avreisepunkt, destinasjon og pris passer prøver jeg dem gjerne.
Den ene gangen jeg hadde planer om å booke hos dem på en reise fra Jylland til London, kom vi adskillig bedre ut prismessig fra Ålborg til Gatwick med DY enn vi ville gjort med FR fra Billund eller Århus til Stansted, så da var valget lett!
Og ja, på en slik feriereise med familien ser jeg på pris og blåser i hva annet småtterier et "fullserviceselskap" ville kunne tilby meg av ting jeg ikke trenger ;)

Lite sansynlig, man valgte til slutt "ja".
Selv om jeg nok hadde foretrukket å slippe, så er jeg desverre relativt fattig og dermed logisk nok litt prissensitiv.

Ser at 40 % i pollen sier ja til å fly med Ryanair. Jeg er faktisk overasket over at det er så høyt.
Når jeg ser på trådene som omhandler FR her inne så ville jeg nesten tro at 99,99 % av folket her inne aldri ville ta i Ryanair med ild-tang ;)

Mye uventet kommer frem når en avstemming er anonym. Av de som har kommentert og sagt nei, er det noen som sier de har flydd. Summen av de som ikke har motforestillinger mot selskapet + "nei, men har"-kategorien større enn de 40% nå undersøkelsen viser.

Word count: 47

Nei takk.
Har flugit med FR 1 gang (t/r) til Stansted fra Säve. Finns 1 bra ting med FR, lave priser. Resten er dritt, dårlig service, rara cabin crews, you name it!

Nei takk.
Har flugit med FR 1 gang (t/r) til Stansted fra Säve. Finns 1 bra ting med FR, lave priser. Resten er dritt, dårlig service, rara cabin crews, you name it!
Rare cabin crews?? Jeg skjønner ikke...;)

Attachments

• ryanair.jpg
    ryanair.jpg
    84.9 KB · Views: 131
Akkurat det der fikk meg til å parkere bakenden min på et Ryanairsete, ble ikke lite skuffet for å være ærlig!

Tror det var miss mars jeg engang ble betjent av, smile gjorde hun også.

32488_gallery.jpg

Back