Ingen konvertering til frakter av -600'e ?? Klarer de ikke bok vekt vs drivstoff til at dette kan svare seg? Nydelige fly, men alt har en ende, og hjelper så lite når det er mangel på colabokser i verden[emoji6].
Sent from my iPhone using Tapatalk
Airbus A340-541757A6-EHBEtihad Airwaysferried 31jul16 AUH-AAN for storageex F-WWTU
Airbus A340 -313 237 F-GLZM Air France ferried 16aug16 CDG-LDE for onward storag
Air France parkerer nok en A340, og har da 11 igjen i flåten
Hvor lenge er det forventet at de vil ha 340 i flåten sin ?
Airbus A340 -313 278 D-AAAM Lufthansa Technik ferried 30aug16 HAM-SFB for part-out & scrap ex 9M-XAC
Airbus A340-312 94 LV-CEK Aerolíneas Argentinas ferried 07-08sep16 EZE-MIA-GYR on return to lessor
Ikke hver dag en A340-500 får nytt liv, men Thai Air Force har overtatt en av Thai sine uselgelige A340-500 og malt den i sine "US Air Force lookalike" farger
http://www.jetphotos.net/photo/8372314
Hei "flyvenner". Må åpne med å si at jeg er MEGET imonert over all den kunnskapen dere varter opp med her i forumet! Hvor "får" dere dette i fra? Mitt innlegg henviser til den 340-500 som Royal Thai Air Force har skaffet seg, er det bare meg som ser "skeift"? De horisontale stripene på motorene, er de like horisontale, begge to? Ellers et meget pent fargeskjema! perpåhøvik
Airbus A340 -313 150 HB-JMJ Swiss International ferried 12oct16 ZRH-DGX for part-out & scrap ex C-FYKX
Airbus A340 -313 921 OH-LQD Finnair ferried 18oct16 HEL-MLA prior return to lessor ex F-WWJK
Finnair har parkert nok en A340, og har nå bare 1 igjen i flåten, som er planlagt utfaset til våren.
MSN921 produsert i 2008 og den 3. siste A340-300 som ble produsert, så vil trolig finne seg et nytt hjem
Hva setter de da inn på Singapore? De har vel brukt A340 utelukkende på Singapore. Regner ellers med at en så ny maskin ikke skrotes.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.