• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airbus Utfasing av A340

Ja det begynner å se ut som siste muligheten for å fly A340-600 hos Lufthansa avsluttes når sommersesongen er over. Men den situasjonen er ganske flytende, og alt avhenger av hva Boeing kommuniserer/klarer av leveranser for B779 men også B789 fremover. Tipper det fort kan blir noe A346 inn i vintersesongen også, driften delvis subsidiert av Boeing. Alternativt må Boeing bidra til annet innleie materiell, men det beste er om B789 som står lagret kan begynne å bli levert, da kuttes nok A346 så fort som mulig. Lufthansa har vel i tillegg noe krøll med Allegris sete sertifiseringen til B789.

Så nå er det A346 fra FRA enn så lenge og etterhvert som B789 kommer inn havner de på MUC og det flyttes over A350 fra MUC til FRA er planen.

Programmet frem til midten av januar.


Frankfurt – Boston 1 daily until 11JAN26
Frankfurt – Detroit 1 daily until 30NOV25
Frankfurt – New York JFK 1 daily LH400/401 until 11JAN26
Frankfurt – Riyadh – Dammam 1 daily until 11JAN26 (Riyadh to Frankfurt on 12JAN26)
 
Back
Top