USAirways bonusprogram - OneWorld (del 4)

Status
Not open for further replies.

janarne101

ScanFlyer Blue
<mod>
Da har vi splittet tråden - denne tråden holder vi til OneWorld-turer.
Etterslept på StarAlliance: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=95689
</mod>

Er det noen som har forslag til gode siter for å finne ledige seter i OW?

Jeg har søkt på BA sidene etter å ha logget inn, og det kommer sjelden opp ledig sete. Ofte må man søke på en annen uke, der man ved å søke med ANA bare kunne bytte dager for å finne sete hos TG, NH, SQ eller OZ.

F seter var det spesielt dårlig med. De C setene jeg fant var med AY, BA eller QR.

Men som sagt, dårlig utvalg.

Jeg søkte da på BKK, SIN og MNL, da jeg reiser øst.

Man er jo blitt bortskjemt etter å ha reist i F i fire år. Må kanskje begynne å bruke Lifemiles og C etter at jeg har reist opp mine kommende siste tre turer med DM.

Last edited by a moderator:
Re: USAirways bonusprogram (del 3)

Et spm.

Når jeg søker på aktuelle routinger med ANA og velger "First class" og 1 passasjer er det rimelig god tilgjengelighet til østen (BKK, NRT, HKG), men så snart jeg velger 2 passasjerer forsvinner alt som er tilgjengelig. F.eks på BKK-NRT i juni er det ledig hver dag om jeg legger inn 1 passasjer. Om jeg velger 2 passasjerer er alt borte.
Det virker jo litt rart om det kun er ett sete ledig i F?

Jeg satt å søkte litt i helgen og fant mange flygninger FRA - BKK T/r med TG F også videre t/r HKG mye ledig.
Men nå er jo den fullverdige *A sjappa stengt ned for DM.
Jeg sitter igjen med 2 kontoer a 160 000 poeng som tenkes brukt i Oneworld, fortrinnsvis F.

Vet noen om det i OW tilkommer lureavgifter som høye drivstofftillegg ol ?
Blir ellers meget spennende å høre om folkets DM bonusturer i OW.

Både kona og jeg fikk velkommen til Oneworld mail fra USAirways i går. I min stod det:

"As a oneworld Ruby member, you can enjoy"

mens i kona sin

"As a Dividend Miles member, you can enjoy"

Nå er vel ikke Ruby det helt stor, men bedre enn ingenting. Det overraskende er at vi begge har kjøpt like mange poeng og ikke hatt vanlig opptjening. Saldoen på min er dog større enn på hennes, men kjøpte poeng skulle vel ikke ha betydning for nivå?

Både kona og jeg fikk velkommen til Oneworld mail fra USAirways i går. I min stod det:

"As a oneworld Ruby member, you can enjoy"

mens i kona sin

"As a Dividend Miles member, you can enjoy"

Nå er vel ikke Ruby det helt stor, men bedre enn ingenting. Det overraskende er at vi begge har kjøpt like mange poeng og ikke hatt vanlig opptjening. Saldoen på min er dog større enn på hennes, men kjøpte poeng skulle vel ikke ha betydning for nivå?

Har også kjøpt endel poeng. Fikk ruby-status. Er også endel andre forum som rapporterer om det samme. Litt random det der, i god gammel USDM-stil.

Gifting av miles

Ser det er en 100% gift kampanje nå, så man kan da gi bort 50.000 miles og mottaker får da totalt 100.000 poeng. Dette koster da 500$

Noen som trenger 100.000 poeng ? Jeg kan ev gi bort 2 X 50.000 points, noen som har et bud??

Gift miles....

Ser det er en 100% gift kampanje nå, så man kan da gi bort 50.000 miles og mottaker får da totalt 100.000 poeng. Dette koster da 500$. Ikke sant??

Noen som trenger 100.000 poeng ? Jeg kan ev gi bort 2 X 50.000 points, noen som har et bud??

Re: Gift miles....

Ser det er en 100% gift kampanje nå, så man kan da gi bort 50.000 miles og mottaker får da totalt 100.000 poeng. Dette koster da 500$. Ikke sant??

Jeg fikk det opp som en "share" mulighet, ulike kampanjer ute og går?

Hva er forskjellen ??

Limited time offer: Give up to a 100% bonus when you Share Miles!
Share miles from April 7th until April 13th 2014 and your friend or family member will get up to 100% MORE in bonus miles – up to ​50,000 miles.

I hodet mitt kan jeg "gi" 50.000 miles til noen, og de vil da i prinsippet motta 100.000 points. Og i utgangspunktet koster dette da kun 500$ ??

Hva er forskjellen ??

Limited time offer: Give up to a 100% bonus when you Share Miles!
Share miles from April 7th until April 13th 2014 and your friend or family member will get up to 100% MORE in bonus miles – up to ​50,000 miles.

I hodet mitt kan jeg "gi" 50.000 miles til noen, og de vil da i prinsippet motta 100.000 points. Og i utgangspunktet koster dette da kun 500$ ??

Stemmer, kanskje en av de beste dealene nå for tiden. Fylte selv opp med 150k ekstra på to konti.

100 % bonus på "Share" nå. Har dessverre ikke noe særlig på min konto mer, men om noen kan tenke seg å dele litt frem og tilbake med meg, ta kontakt.

Jeg vet ikke om det er en nyhet, men på denne siden ligger uttakstabellen for Dividend Miles i OW. Er ikke den i praksis ganske lik den gamle i *A? Mange som fryktet at poengene ville miste verdi, men det ser ikke ut til å ha skjedd.

Jeg vet ikke om det er en nyhet, men på denne siden ligger uttakstabellen for Dividend Miles i OW. Er ikke den i praksis ganske lik den gamle i *A? Mange som fryktet at poengene ville miste verdi, men det ser ikke ut til å ha skjedd.

Et poeng som er verdt å merke seg(?) er at bl.a. TAP, TK og SAA fremdeles kan bookes på award via callcenteret... Nå er ikke SAA kanskje aktuelt for norsk avreise, men de to andre server jo større destinasjoner hhv vest- og østover...

Noen her inne på forumet som ikke har benyttet seg av kampanjen enda og som sitter på 50k miles eller mer? jeg sitter med 0miles på konto. Om noen her inne vil øke antall miles med 50k, og samtidig hjelpe meg med å øke fra 0 til 50k miles så hadde der vært helt topp :)
Send meg en PM om du er interessert.

Status
Not open for further replies.
Back