US Airways med ny 100% Promo (del 2)

Status
Not open for further replies.
Alle *A Hubber :

USA:
Charlotte, Philadelphia, Phoenix, Washington D.C,Chicago, Denver, Los Angeles, San Francisco,New York/Newark, Houston, Cleveland
Canada:
Toronto, Montreal, Vancouver and Calgary,
Europa:
Frankfurt, Munich,Vienna,Zagreb,London Heathrow,Brussels,Athens, Thessaloniki,Ljubljana, Pristina,Barcelona, Madrid,Zurich, Geneva, Basel,Istanbul, Ankara,Copenhagen, Oslo, Stockholm,Helsinki,Lisbon,Porto.Warsaw
Asia:
Beijing, Chengdu,Shanghai,Bangkok, Chiang Mai, Phuket, Hat Yai,Tokyo (Haneda, Narita),Hong Kong,Incheon, Seoul,Singapore
Sør-Amerika:
Sao Paulo, Rio de Janeiro and Brasilia
Oceania:
Guam,Auckland
Afrika:
Johannesburg, Cairo, Addis Ababa
 
Last edited by a moderator:
Takk, jeg lette på siten til *A, men fant kun et kart over alle destinasjoner.

Guam ser jo spennende ut å få med, men da må man jo ut med 150.000 poeng.

Prøver å finne hub'er som jeg ikke allerde har besøkt. :-)
 
Takk, jeg lette på siten til *A, men fant kun et kart over alle destinasjoner.

Guam ser jo spennende ut å få med, men da må man jo ut med 150.000 poeng.

Prøver å finne hub'er som jeg ikke allerde har besøkt. :-)

Guam er svært billig ifra Tokyo(continental) og Seoul. Så planen min er og ta NRT-GUM utenom. Er bare 3 timers flytur. Håper du er glad i slanger(Brun treslange er det 2000 av pr km2)
 
Last edited:
For en som ikke har stukket snuta si inn i F - verdenen, men planlegger å slå til hardt og raskt på neste 100k "pakke" fra US. Hvilke selskaper bør jeg få med meg for å få best opplevelse ut av First Class?

Hadde vært kult å fått bil fra fly og inn til terminal / lounge, har skjønt det slik at sjansen for å oppleve dette er størst i MUC med LH?

Lufthansa og Swiss ser ut til å være gode valg?
 
For en som ikke har stukket snuta si inn i F - verdenen, men planlegger å slå til hardt og raskt på neste 100k "pakke" fra US. Hvilke selskaper bør jeg få med meg for å få best opplevelse ut av First Class?

Hadde vært kult å fått bil fra fly og inn til terminal / lounge, har skjønt det slik at sjansen for å oppleve dette er størst i MUC med LH?

Lufthansa og Swiss ser ut til å være gode valg?
Det er ingen fasit på hva som er best.

Du får lese noen reiserapporter og gjøre deg opp en mening om hva som frister. Det er bare FCT som garanterer transport ut til flyet med bil. Fra fly til terminal gir Oslo-Munchen gode odds
 
Last edited:
Har en reservasjon på hold hos US for desember. Alt gikk greit å booke utifra det jeg fikk opp på KVS TOOL med ett unntak. 16dec går siste delen av turen fra LHR til SVG, jeg får opp

--------- ------ ---- -------- ---- -------- --- -- -------------
BD 537 LHR 08:30 SVG 11:25 ER4 0 FS/ CS+ YS+

mens dama hos US ikke fikk opp denne flighten. Ikke at det ikke var ledige seter, hun så ikke flighten i det hele tatt. Endte opp med å reservere retur med sas i tolv tiden istedet noe som innebærer endel timer med venting. Kjenner noen til om det er en grunn til at de ikke fikk opp BD flighten eller bør jeg bare ringe opp igjen å sattse på at den dukker opp i systemet deres neste gang?
 
Det er ingen fasit på hva som er best.

Du får lese noen reiserapporter og gjøre deg opp en mening om hva som frister. Det er bare FCT som garanterer transport ut til flyet med bil. Fra fly til terminal gir Oslo-Munchen gode odds

Joda, har selvfølgelig pugget en god del TRs men felles for alle er at skribenten som regel skriver om hva som er bedre her og der og tilslutt blir det bare et enormt kaos i hodet :p
 
Joda, har selvfølgelig pugget en god del TRs men felles for alle er at skribenten som regel skriver om hva som er bedre her og der og tilslutt blir det bare et enormt kaos i hodet :p

Det er også et prioriteringsspørsmål; hva setter du mer pris på av gode seter og avanserte underholdningssystemer etc. kontra god service, mat etc?
 
He, de den var god Robbiedeluxe:D... På LH sin 346 med nye F seter og stor "TV", ble den egentlig ikke slått på et øyeblikk FRA-ICN, hverken hos meg eller fruen... Bar elitt godlyd i øra...
 
Forresten, booket akkurat nå en korttur til Dubai til 2.535 pr pax . Dette i W klasse som gir 50% i Dividend. Greit for å ha litt til de 10.000 mellom 100.000 og 110.000 .

MERK: elendig forbindelse hjem, men jeg gjorde den ekstremt elendig slik at vi får en dag og natt i Doha. Avreise midt på dagen fra DXB med 773 og hjem neste morgen.

Litt OT her men dere leser vel begge forum. Forresten 332 ut fra OSL og 333 hjem. Lover godt. Sorry moderatorer, mekk hvis dere vil..

Flott med topp Diners lounge i DOH..:stir
 
Med setereservasjon hos alle unntatt SAS i boks regner jeg med at jeg er ferdig med bookingen nå. Vil takke for tips og hjelp i denne tråden. Regner med at dette er det enkleste noen her har bestilt, men jeg vil ikke bruke masse tid på ekstra flighter på kryss og tvers bare for å få sitte mere i første klasse.

OSL-FRA C LH 320
FRA-PVG F LH 346 Stopover
PVG-ICN C OZ 777 Destination
INC-FRA F OZ 747
FRA-OSL C SK 737

Siden jeg hverken spiser hummer eller drikker sjampis må jeg kanskje ta med nistepakke i first? :lol:
 
Bra k, gled deg til begge begge destnasjoner. Ble selv meget glad i Korea. Glem ikke DMZ ;)
 
Er det noen som har kjennskap til mulighetene til Sør-Afrika? Er vel primært OSL-FRA/MUC - JNB som er aktuelt med Lufthansa eller South African. ANA viser null tilgjengelighet i første klasse uansett hvordan jeg søker det neste året (mars/april), men finner noe i biz med A380 fra FRA. Lett litt i flyertalk-tråden også, men denne ruta er jo mindre relevant for de fleste amerikanerne der.
 
Er det noen som har kjennskap til mulighetene til Sør-Afrika? Er vel primært OSL-FRA/MUC - JNB som er aktuelt med Lufthansa eller South African. ANA viser null tilgjengelighet i første klasse uansett hvordan jeg søker det neste året (mars/april), men finner noe i biz med A380 fra FRA. Lett litt i flyertalk-tråden også, men denne ruta er jo mindre relevant for de fleste amerikanerne der.

Alternativer er

  • SA fra Tyskland eller LHR til JNB/CPT (C)
  • TK til JNB/CPT (C)
  • LX til JNB (F+C)
  • LH til JNB(C)/CPT(F+C)
  • Den alkoholfrie ruta med MS via CIA (C)
  • Diverse mere eller mindre spennende connections i Afrika.

F er så og si umulig å finne, sikter du på C så kan du nok finne en del hos SA innimellom.

Så vidt jeg har hørt er Sør-Afrika populært for bonusuttak for de som har direkteruter ned dit. Stort sett nattflighter, så man kan brenne av mil på en (lang)helg i CPT uten å tape dager eller få jet-lag. Virker også som det er godt belegg, fløy A380en til LH og da var det pakka fullbooket på F og C (men ledige plasser i M) begge veier.
 
Last edited:
Er det noen som har kjennskap til mulighetene til Sør-Afrika? Er vel primært OSL-FRA/MUC - JNB som er aktuelt med Lufthansa eller South African. ANA viser null tilgjengelighet i første klasse uansett hvordan jeg søker det neste året (mars/april), men finner noe i biz med A380 fra FRA. Lett litt i flyertalk-tråden også, men denne ruta er jo mindre relevant for de fleste amerikanerne der.

Om C er ok for deg, kan du prøve SN; de har mange destinasjoner i Afrika. Deretter kan man ta SA til Sør Afrika :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top