US Airways med ny 100% Promo (del 2)

Status
Not open for further replies.
Re: US Airways med ny 100% Promo

Og med den gunstige valutakursen så er det 7516kr (+7,5% tax) for 100k div.miles

Last edited:

#%*£$![%$} Aaaaarg!

Håpet og ventet på at dette tilbudet skulle bli tilgjengelig snart, samtidig som LH hadde tilbud til SIN!

Hadde jeg bare hatt is i magen en ekstra eller to dag altså... :drunk:

Kassa er nok litt tom akkurat nå, men dette frister. Vil ha flere turer i first. :D

#%*£$![%$} Aaaaarg!

Håpet og ventet på at dette tilbudet skulle bli tilgjengelig snart, samtidig som LH hadde tilbud til SIN!

Hadde jeg bare hatt is i magen en ekstra eller to dag altså... :drunk:

Nå kunne du uansett ikke fått tur i LH F i A380 pga deres blokkering av alle som ikke er Senator og høyere i Miles and Less på den maskina. Det at noen fikk dette til å begynne med var at equipment change til Airbus 380 ble annonsert i etterkant. Man må nok begynne å se til MUC etterhvert som A380 settes inn på flere og flere ruter.

Sitter og ser på ANA på turer rundt påske med THAI FRA-BKK. De står oppført nå med 744 men her er det vel sannsynlig med equipment change til a380?

Har allerede 100k på konto, lurer litt på hva jeg skal med 100k til. Australia? Sør-Amerika? Eller Sør-Afrika + Nord-Asia? Mange slags problemer man støter på...

Man kan jo prøve å få seg en tur med LH 748-I eller TG388 når de kommer i lufta!

Last edited:
Sitter og ser på ANA på turer rundt påske med THAI FRA-BKK. De står oppført nå med 744 men her er det vel sannsynlig med equipment change til a380?

Nei, TG sin første 380 kommer først høsten 2012

Med en upcomming F-tur i oktober hopper også jeg over dette tilbudet denne gangen

Jeg meldte meg nettopp inn der, så da må jeg kanskje kjøpe noen selv da!
Men jeg må vel vente en uke fra medlemsskapet ble opprettet før jeg kan kjøpe?

BF:cool2

Har allerede 100k på konto, lurer litt på hva jeg skal med 100k til. Australia? Sør-Amerika? Eller Sør-Afrika + Nord-Asia? Mange slags problemer man støter på...

Det vil jeg nok heller kalle et luksusproblem jeg da. :colgate: Får håpe at ikke US Airways gjør noe med uttakstabellen. Hihi. Tror omtrent det bare er oss som holder liv i selskapet. Ikke gå konkurs US Airways!

Neppe .........

Thai Airways erwartet die Auslieferung ihrer ersten drei Airbus A380 ab August 2012.

Prøver å få med meg flere til Thailand til jula. Kanskje dette hadde vært en god start? :) Takk for tipset, men her spares det nå, så det blir ikke denne gang... ;)

Perfekt timing! Benyttet i dag 110K på en tur til Vietnam og Korea i oktober/november. Telefonsamtalen tok ikke mer enn 17 minutter og 14 sekunder. Thai svarte også mailen med forespørsel om seteønsker på under én time. En god dag! :D

Må man tjene opp de siste 10 ved å fly, eller kan man kjøpe dem også?
Man kan vel ikke kjøpe 100k hver dag?

BF:cool2

Status
Not open for further replies.
Back