US Airways begynner PHL-OSL i mai 2009

Status
Not open for further replies.
Så benytter vel US sitt eget Shares-system, og ikke palco...

Det er mulig de bruker noe annet også men ifølge Palco så var det altså NIL pax ombord med 99kll bagasje.:colgate: men jeg skal jo ikke "sitere" så mye fra interne systemer.

Ser i artikkelen at det kan bli helaarsrute. Det er jo gode nyheter. Jeg har selv hatt transfer i PHL mange ganger og det er ti ganger bedre enn IAD og 20 ganger bedre enn EWR

Ser i artikkelen at det kan bli helaarsrute. Det er jo gode nyheter. Jeg har selv hatt transfer i PHL mange ganger og det er ti ganger bedre enn IAD og 20 ganger bedre enn EWR

Så du tror at jeg lander på tid på ORD på torsdag?

US Airways har iallefall litt bedre benplass i sine 752 enn CO. I tillegg har de færre businessklasse-seter og bedre benplass også der enn hva CO har. Mangelen på IFE i coach trekker imidlertid kraftig ned. Kan ikke si at en tur med US eller CO sine 752 over dammen i economy frister meg noe særlig, men hver sin lyst.

US Airways har iallefall litt bedre benplass i sine 752 enn CO. I tillegg har de færre businessklasse-seter og bedre benplass også der enn hva CO har. Mangelen på IFE i coach trekker imidlertid kraftig ned. Kan ikke si at en tur med US eller CO sine 752 over dammen i economy frister meg noe særlig, men hver sin lyst.

Er flere som reiser i økonomi enn i biz, så tror folk overlever reisen uten problemer. Utrolig at mange greier 5 timer i 737, men ikke 7 timer i en 757.

Etter å ha reist med Herkules noen ganger, så klager ikke jeg iallefall....

Må være skrivefeil på nettsiden deres:

- Priser gjelder fra 1. mai 2009.
- Billettpris krever minst ett lørdagsopphold og er gyldig for reise til og med 30. juni 2009.
- Fra 2. juli tilbyr vi Oslo en ny måte å se Amerika på.

:drunk:

Ikke noe å si på prisene, de er superlave! :)

Det er veldig gode priser i annonsen, men noen som klarer å få dem på bookingsidene også? Laveste pris jeg finner med litt leting er:
  • LGA 3.485 (2.839 i annonsen)
  • MSP 4.105 (3.459 i annonsen)
  • LAX 4.620 (3.974 i annonsen)

Synd at US ikke har en slik webside som CO så vi flygærne kan følge med i belegget !:lol:

Eller har de , bortgjemt ( CO's e rjo bortgjemt også ):question::9:

Har et lite spørsmål.. Jeg trenger 7900 poeng til å få sølvstatus. Hvem gir meg mest poeng for penga? US eller TG? Frist for å få sølv går ut i August i år.

Og her var dagens US Airways (N201UU)

N201UU.jpg

Jeg kan i alle fall ikke klage på prisene til US!! Kjøpte på onsdag en reise til min familie (4 voksne) STO-SAN og det betalte jeg kun 17232 SEK for!! Da gjør det meg ikke noe om at det er en 757 uten IFE! Kan jo kjøpe iPods til hele familien for prisforskjellen til den som var nest billigst, og det var ikke CO eller DL!! Det var SAS!! Jeg må jo innrømme at det hadde vært deiligere med en 330/340!!

Takk for flott bilde.. 757 med winglets er fortsatt det vakreste som finnes ( før 787 kommer ? ):exclaimation:up:

Takk for flott bilde.. 757 med winglets er fortsatt det vakreste som finnes ( før 787 kommer ? ):exclaimation:up:

Enig, for en elegant flyvemaskin!

... og med amerikansk flagg i halen blir den jo ikke mindre pen da, synes jeg... :USA

Status
Not open for further replies.
Back