US Airways begynner PHL-OSL i mai 2009

Status
Not open for further replies.
Hva er egentlig problemet med 19L? Nå er ikke jeg noen fotograf eller spotter, men jeg kjørte til den Sessvollmoen via Trandum igår og men mine amatørbriller så det ut som om det var flere steder i området der hvor man burde få fikset bilder av fly som lander på 19L?

Hva er egentlig problemet med 19L? Nå er ikke jeg noen fotograf eller spotter, men jeg kjørte til den Sessvollmoen via Trandum igår og men mine amatørbriller så det ut som om det var flere steder i området der hvor man burde få fikset bilder av fly som lander på 19L?

Kan fint ta bilder fra vollen ved 19L tidlig på morgenen, men etter ca kl 12 får du motlys...

Se der ja. Ser ut til at den lander tidlig. Blir artig aa hoere Cactus callsign for foerste gang paa OSL. Haaper de blir mottatt med vannkanoner.

Noen som vet hvilken reg det er som flyr?

757`n er flott i US sin design og med winglets... Velkommen til Norge!

Det begynner å bli aktivitet på innsjekk nå også. En hel gruppe "suits" fra USA og diverse "striper" fra SGS. Litt artig å ha CO og US ved siden av hverandre.

Daaaa kommer den inn over Bergen i skrivende stund...

Snart på tide å rive seg bort fra arbeidet å tusle bort til 51 da. Og så i stillhet skjefte litt på seg selv for å ha glemt kamera i dag............. :p

Hmmm... skjermbildet på innsjekk er jo rett og slett skjeeeeedelig.

Landet 09:56, 39 min før rutetid, ifølge osl.no

Ser forresten at det står USAir og ikke USAirways på ankomst oversikten....

Antar det ble/eller blir brannbil på dem?

Last edited:
Ingen vannportal, det landet, det takset og det parkerte og det var det. Ingen blomster eller noe på innskjekk heller, muligens det blir litt mer festlig på gaten ved avgang???

Litt interessant er det at det er ICTS som har sikkerhetssjekken på både CO og US men tydeligvis med dedikerte ansatte for begge selskap for de har forskjellig uniform.

Status
Not open for further replies.
Back