US Airways begynner PHL-OSL i mai 2009

Status
Not open for further replies.
Hvem er det som avgjør om det kommer en dusj eller ikke for nye selskap? Dersom det er OSL så synes jeg det er veldig stusselig at de ikke kan stille opp med noen liter vann. :angry:

Selvsagt elendig at de ikke fikk noen dusj ved ankomst, men det kan hende brannvesenet var opptatt med andre ting, øvelse feks. Tror nok dusj av fly har ganske lav prioritet, hvis de har andre ting på programmet.

De kommer vel bare hvis noen ber om det. Air Berlin fikk dusj fordi Menzies ba om det, jeg tror ikke det sitter noen hos OSL eller brannvesenet som planlegger hvem som skal bli dusjet eller ikke.
Og for alt vi vet så ville ikke US har slikt "fjas"? Ikke vet jeg, men det er ingen selvfølge at nye selskap får dusj i hvert fall.

Hehe, ser vel kanskje ikke helt at det ville fått allverdens konsekvenser, verken fra Norwegian eller SAS sin side ^_^

Gratulerer OSL. Artig syn med ny maskin der oppe i dag:)

For min del kommer jeg nok til å se maskinen mest fra utsiden.

Så mange timer i en 752, mangel på personlig IFE og ankomst til PHL blir nok ikke mitt valg over dammen med det første..

Ingen vannportal, det landet, det takset og det parkerte og det var det. Ingen blomster eller noe på innskjekk heller, muligens det blir litt mer festlig på gaten ved avgang???

Litt interessant er det at det er ICTS som har sikkerhetssjekken på både CO og US men tydeligvis med dedikerte ansatte for begge selskap for de har forskjellig uniform.

Og her er grunnen folkens:D http://hangar.no/permalink/20779.html Kan man da legge det dødt at Brannvesenet ikke kan, handling ikke har bestillt, DY ikke vil osv osv??

Ha en flott helg alle sammen!!

DYA

Ja, det er riktig, den offisielle åpningen er tirsdag den 26. mai. Vet ikke grunnen til det, men det er vel en slags generalprøve i dag da.

n.

Så mange timer i en 752, mangel på personlig IFE og ankomst til PHL blir nok ikke mitt valg over dammen med det første..

Det med mangel på personlig IFE kan jeg skjønne, men ikke at det skulle være noe negativt med ankomst PHL...?
Med mindre man skal til NYC må det da være bedre å connecte i PHL. EWR er jo ikke akkurat en drømme-flyplass å connecte fra, overfyllt, stressende og kronisk forsinket . Og 752 må du jo finne deg i hvis du skal dit også (non-stop).
PHL er en flyplass der ting går langt mer smooth enn på EWR.
Jeg er iallefall ikke i tvil om hvilken flyplass av de to jeg ville valgt dersom jeg skulle videre i nord-Amerika.

Status
Not open for further replies.
Back