US Airways begynner PHL-OSL i mai 2009

Status
Not open for further replies.
Har vært mye i PHL for mange år siden. Jeg trives der og byen er verd noen dager...

Er vel "Cactus" som er callsignet til US/America West nå. Dette blir bra!

Kommer an paa hvem du spoer. Tidligere USAIR piloter bruker fortsatt USAIR, selv om Cactus liksom skal vaere felles callsign naa, mens tidligere America West piloter bruker Cactus for full musikk.

Disse 757ene er nykonfigurert, saa det er nok ganske saa fresht. Det er nok denne versjonen som kommer og paa papiret har den bedre plass til beina enn COs 752

http://www.seatguru.com/airlines/US_Airways/US_Airways_Boeing_757-200_B.php

AVOD light har de ogsaa (PTV med begrenset utvalg), men ikke stroemuttak.

De gamle 762ene de flyr fra ARN synger paa siste verset og disse 757ene som skal brukes paa OSL er mye mer moderne med mer plass til beina.

PHL er vanvittig mye bedre aa transfre paa enn EWR, uten tvil! Masse destinasjoner kan naas derfra og MYE mindre forsinkelser

Tillykke OSL...!

Rygterne har gået et par måneder om at US ville starte PHL-OSL med 752 - så egentlig ingen overraskelse i denne nyhed.

hva slags marked er den ruten ment for.. turist eller business ? or both ?... eller for amerikaner som vil se Norge.. eller motsatt..

Den kommer iallefall på et bra tidspunkt og ikke alt for tidlig :) for daaa har jeg'ke plass te'n :D

Hvis Delta starter så blir det nok garantert til ATL tror jeg.
Tror jeg og!

Men dette er jo alt i alt kjempepositivt, ikke helt uventet, men man vet jo aldri! Så får vi håpe det ikke blir noe "tull" av noe slag, og at dette blir en fin ting. Jeg ser for meg å prøve dem OSL-PHL-PHX ihvertfall!!

For ikke å snakke om veldig positivt for oss som flyr fra OSL! Flott med konkurranse når en planlegger USA tur...

Flotte nyheter! Håper US går hardt til verks med noen gode åpningstilbud med full opptjening, da blir det Philly.

Velkommen til OSL, US Airways! Kan ikke fri meg fra tanken om en viss irritasjon i Frösundavik akkurat nå, men sånn er verden. Gleder meg til å se dem lande på Gardermoen, og håper virkelig ruten lykkes nok til at vi ser den hele året!

Men i systemet så går den under 6B da amerikanske myndigheter av en eller annen grunn ikke godtar at den har BLX prefix

Det har nok heller med at innsjekkingssystemet de bruker ikke kan sende APIS/AQQ for ICAO-koder. CBP har ingen problemer med å motta dette.

Hvordan er PHL vs. EWR som transferflyplass?

Og PHL som reisemål i seg selv, forøvrig..

Tycker PHL är rätt smidig för transfer. Har flugit ett antal gånger nu genom PHL och det har altid funkat bra.
Grattis OSL ! Har ni verkligen väntat på en sån här linje ^_^

Det var vel aldri/er vel ikke helt happy for at noen åpnet PHL-ARN uten å konferere med dem, så det er det ikke godt å vite. Kan jo bli spennende hvem som ender med handlingen, selvom de fleste alternativene har falt bort på OSL det siste året. På ARN er det vel Menzies eller Nordic Aero(?) som handler dem - ihvertfall ikke SGS.

Status
Not open for further replies.
Back