United solgte setet vårt!

Re: United solgte setet vårt!

Skal prøve det FlyHi, takk for tipset. Når det gjelder voucheren så er det riktig som ILS2 antar ovenfor, det var den eller ingenting sa Supervisoren, som presset på for å få oss vekk og på flyet. Hun brydde seg ikke nevneverdig om at jeg argumenterte med at den ikke var til stor bruk for oss. Får se hva de sier, er lov å håpe :)

Last edited:
Re: United solgte setet vårt! Obs:Lang.

Jeg hadde blitt minst like provosert av slik behandling, og særlig direkte løgn! Håper du får raskt svar på klagen.

Riktignok tilbød de C på direktemaskinen til OSL, meget bad deal, så en natt på BKK Novotel, også meget bad deal..

Endte opp med to netter på Royal Orchid Sheraton, frokost og middag. Limo begge veier , sen utsjekk og hjem på ønsket dag, Påskeaften. Så nok tid på å komme til hektene igjen 3. påskedag til jobb..:colgate:

Det var klart fra første øyeblikk at de ikke ville kaste oss av. Spurte om det..

Og F på 380 som opprinnelig var booket..
Imponerende forhandling. ;) Ble nysgjerrig - sa du bare at det første tilbudet var alt for dårlig, og så kom de opp med dette i stedet, eller satte du konkrete krav? F.eks det nye hotellet?

Avslo de to første , kom med motkrav om to netter i byen... De kom så med forslag om et topp hotell 4* på Sukumwit..

Nei takk, ved elva, sa jeg: Shangri-La, Sheraton eller Hilton Millenium.....

Noen dager senere: Ble Sheraton .... Så "Tusen takk".... Og mange takk for å stille opp..^_^

Kjempebeskrivelse og jeg håper du følger opp status på denne saken her!

Oj, dette var lite elegant håndtert av UA. Hva skjedde med å spørre etter frivillige? Slike saker ordner seg som regel til en voluntary downgrade når de beygnner å lokke med kompensasjon. Har en bekjent som fikk 1500 Euro cash på LH bonusbillett C->Y når de spurte etter frivillige, samt et sete ved nødutgang. Han var fornøyd. Tror UA må ha hatt en veldig dårlig dag her.

Fikk svar fra United i dag. De skulle ta det videre med Mangeren på Dulles, og beklaget hendelsen. Men ikke noe tilbud om noe mer kompensasjon. Forsåvidt greit nok det.

Skuffende UA! DG og du sitter med en kompensasjon uten verdi for deg, syns du minst bør kreve verdien utbetalt på konto.

Ja skulle gjerne det...men tror det er håpløst. Jeg skal prøve å booke Star Alliance flighter på United.com med voucheren...kanskje det går...

United solgte setet vårt!

Skriv tilbake og si at kompensasjonen ikke kan brukes til mye for deg. Det kan hende det gir bedre resultat.

Ja, da fant jeg ut at voucheren ikke kunne brukes på *A allikevel, som GA'en påsto. Kun United opererte flighter. Hun ville vel bli kvitt meg tenker jeg. Har sendt en melding til United med spørsmål om dette kan løses på en annen måte, men holder ikke akkurat pusten...
Jeg som ikke skal OSL-EWR med det første :)

Et par dager i NYC kan man alltid finne tid til ?;)^_^

Ja, det er jo et ypperlig påskudd til å ta en tur, så det blir vel til det allikevel :)

Om voucjeren ikke er personlig, kan jeg godt hjelpe deg å bli kvitt noen av dem for halv pris. :p

Back