Tv serien: Flyplassen på TV Norge.

Sondbjo

ScanFlyer Gold
Tv serien: Flyplassen på TV Norge.

Hei, er det noen som vet hvor jeg kan skaffe tv serien flyplassen(OSL) som gikk på tv Norge rundt 2004? Har søkt litt rundt men, finner bare et 6 minutters klipp på youtube av dårlig kvalitet.

Re: Tv serien: Flyplassen på TV Norge.

Send inn epost til TvNorge og krev en re-run! Jeg har ikke sett serien men den burde kunne passe inn på TvNorge eller Max ville jeg tro.

Når vi er inne på temaet. Jeg har i lengre tid prøvd å finne "Airport" som gikk for en liten mannsalder siden, men har ikke hatt noe hell på den ene eller andre siden av lovverket.

Send inn epost til TvNorge og krev en re-run! Jeg har ikke sett serien men den burde kunne passe inn på TvNorge eller Max ville jeg tro.

Siden denne serien er så gammel så tror jeg neppe de gidder ;) Jeg har prøvd å kontakte Tvnorge om kopier av andre serier men, de vill ikke gi noen til meg :(

Kunne det vært aktuelt å lage en ny flyplass serie med flere norske flyplasser inne i bildet?(ikke bare OSL)

Siden denne serien er så gammel så tror jeg neppe de gidder ;) Jeg har prøvd å kontakte Tvnorge om kopier av andre serier men, de vill ikke gi noen til meg :(

Du skal aldri si aldri. De burde isåfall sende den på MAX (eller hva nå disse kanalene heter; VOX, FAX, FOX, NOX, LAX ... ). Både her og på Canal 9 sender de jo en haug av repriser helt fra slutten av 90-tallet!

Kunne det vært aktuelt å lage en ny flyplass serie med flere norske flyplasser inne i bildet?(ikke bare OSL)

De burde lage en ny. Bland annet kunne dem ha gjort opptak av min dramatiske hverdag på trafikkontoret når jeg må restarte pc'n ENDA en gang for å få printet flightplan. Drama! Noe av de artigste på en flyplass er jo alle rare pax man er i kontakt med. Men det er nok ofte mot "vær varsom-plakaten" å sende alt de finner på. :-)

Back