T Thomas ScanFlyer Rusty 15 Apr 2011 #1 Turkish A332 på OSL... ... rusten på spotting - både fotograf og kamera. Ser ut som det må en tur på renseri gitt :colgate:
Turkish A332 på OSL... ... rusten på spotting - både fotograf og kamera. Ser ut som det må en tur på renseri gitt :colgate:
LN-MOW Flyklapper Medlem 15 Apr 2011 #2 Re: Turkish A332 på OSL... Jøss - all sneen borte? :wow: Men det var da helt OK dette, Thomas!
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 15 Apr 2011 #3 Re: Turkish A332 på OSL... Se der ja, gutten kom ut av skapet til slutt.
L LN-TIB ScanFlyer Gold 15 Apr 2011 #4 Re: Turkish A332 på OSL... Her går det unna. Er vel bare en liten time siden den stakk ?!
T Thomas ScanFlyer Rusty 15 Apr 2011 #5 Re: Turkish A332 på OSL... Kjerra går som ei kule, og ingen påsketrafikk å melde om! Men takk for feedback..
Re: Turkish A332 på OSL... Kjerra går som ei kule, og ingen påsketrafikk å melde om! Men takk for feedback..
putzmeister ScanFlyer Dusty 15 Apr 2011 #6 Re: Turkish A332 på OSL... Pene bilder, da hvet jeg vertfall hvilen bil du har
T Thomas ScanFlyer Rusty 15 Apr 2011 #8 Re: Turkish A332 på OSL... For de av dere som ser denne på Gardermoen fremover så er det bare å ta kontakt Pene bilder, da hvet jeg vertfall hvilen bil du har Click to expand... Da kjører du enten en liten mørk eller en stor hvit antar jeg?
Re: Turkish A332 på OSL... For de av dere som ser denne på Gardermoen fremover så er det bare å ta kontakt Pene bilder, da hvet jeg vertfall hvilen bil du har Click to expand... Da kjører du enten en liten mørk eller en stor hvit antar jeg?
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 15 Apr 2011 #9 Re: Turkish A332 på OSL... Han kjører en stor hvit en ja hehe Godt å se bilder fra deg igjen, og dette var jo ikke dårlig comeback :up:
Re: Turkish A332 på OSL... Han kjører en stor hvit en ja hehe Godt å se bilder fra deg igjen, og dette var jo ikke dårlig comeback :up:
findus D610 + mange mm 15 Apr 2011 #10 Re: Turkish A332 på OSL... Flotte bilder av en nydelig maskin Jeg fikk den når den kom
V Vidar ScanFlyer Gold 18 Apr 2011 #11 Re: Turkish A332 på OSL... Ikke mye rust og spore på de bildene der. Ikke engang på flyet.........hehe. Vidar
Re: Turkish A332 på OSL... Ikke mye rust og spore på de bildene der. Ikke engang på flyet.........hehe. Vidar