Tur med Flyprat/Flypodden til WF-byen Bodø

Re: Tur med Flyprat/Flypodden til WF-byen Bodø

Konge. Betalt. Jeg kommer sikkert inn fra nord i fylket på torsdagen.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Herved betalt og påmeldt. Avventer pris på Scandic før jeg bestiller hotell.

Last edited:

Registrert og betalt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

registrert og betalt.

Blir det forandringer visst Norse atlantic har premiere samme helg?

Last edited:

Betalt, og opp med samme flight som Someone. Retur på mandag. Gleder meg[emoji3]

Blir det forandringer visst Norse atlantic har premiere samme helg?

Nei. Datoen er satt og spikret

Det er endel ting som må avtales og ordnes med sånne opplegg. Så ikke bare å flytte på….

Betalt og registrert , det blir et flott opplegg! Til BOO 20.25 torsdag -- Fra BOO 16.25 lørdag.

Nå har jeg meldt meg på, og kommer seint til Bodø på torsdagen pga jobb, enten med SAS kl 21:00 eller med Norwegian kl 22:00

Reiser hjem lørdag ettermiddag etter at opplegget er ferdig

Betalt og registrert. Ankomst BOO 21:00 torsdag, Avreise BOO 16:40 lørdag.

Dette frister. Hvordan er det med ledige plasser? Ordner med betaling i løpet av morgendagen dersom det er plass.

Reiser opp med FS508(fyller 30 i Desember vel og merke) 19 tida torsdag.

ser at top gun maverick har premiere helgen før. så om noen vil vente 1 uke med det.

Jeg vil personligt langt heller på en WF tur til Bodø(eventuel anden transport der op) end jeg vil se en Dreamliner på OSL fra Norse gå i luften.
Mer Norse flytur tenkte på, men tar nok denne turen som litt mer spesiell.

Last edited:

Ramsalt hvor jeg skal bo er nå fullbooket, det er jo pinsehelgen så kan kanskje være lurt å gjøre noen reservasjoner nå før alle rom rives vekk? Aner ikke om det er noe annet spesielt som skjer i Bodø den helgen, men det lukter vel kanskje litt konfirmasjonshelg også av dette tidspunktet?

Ramsalt hvor jeg skal bo er nå fullbooket, det er jo pinsehelgen så kan kanskje være lurt å gjøre noen reservasjoner nå før alle rom rives vekk? Aner ikke om det er noe annet spesielt som skjer i Bodø den helgen, men det lukter vel kanskje litt konfirmasjonshelg også av dette tidspunktet?

Det er det jeg lurte på, hva er det som skjer med prisene. For jeg hadde bestemt meg for Quality Hotel Ramsalt fra torsdag 2. juni til søndag 5. juni (eventuelt tilbake lørdag 4. juni).

Jeg undersøkte prisene med en gang på hotell når fluxie "lodde stemningen" for en tur til Bodø.
Og så når han sa at påmeldingen var åpen da gikk jeg inn og skulle bestille rom på Ramsalt og da hadde prise doblet seg.
Da ble jeg veldig usikker "skal - skal ikke - skal" da så jeg meldingen til fluxie "Hotell-deal på Scandic Havet kommer jeg tilbake med så raskt jeg har fått tilbakemelding fra hotellet." bra tenkte jeg, da kommer han med noen gode priser.
Og jeg har også under søkt med SAS OSL-BOO og flyene er ganske fulle.

For den turen BOO-RET hadde vært et minne for livet.

Back