VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 30 Jun 2012 #1 Tre pullmantur air på Værnes i dag Slenger meg på trenden med jumboer på TRD. Siden dette er rimelig godt presentert tidligere, nøyer jeg meg med et par bilder av alle tre samlet: Håper på gjensyn neste år! Last edited: 30 Jun 2012
Tre pullmantur air på Værnes i dag Slenger meg på trenden med jumboer på TRD. Siden dette er rimelig godt presentert tidligere, nøyer jeg meg med et par bilder av alle tre samlet: Håper på gjensyn neste år!
Novair ScanFlyer Gold 30 Jun 2012 #2 Re: Tre pullmantur air på Værnes i dag På tide å komme seg en tur til optikeren, tror jeg ser trippelt. VC-10 said: Håper på gjensyn neste år! Click to expand... Billettene for neste år er allerede i salg, så får vi håpe at den spanske fiffen kjenner sin besøkelsestid.
Re: Tre pullmantur air på Værnes i dag På tide å komme seg en tur til optikeren, tror jeg ser trippelt. VC-10 said: Håper på gjensyn neste år! Click to expand... Billettene for neste år er allerede i salg, så får vi håpe at den spanske fiffen kjenner sin besøkelsestid.
viking1965 ScanFlyer Silver 30 Jun 2012 #3 Re: Tre pullmantur air på Værnes i dag I mine øyne er jumboen det absolutt flotteste og mest majestetiske som finnes. At du/dere får 3 stk samtidig er bare helt suverent Flottings!
Re: Tre pullmantur air på Værnes i dag I mine øyne er jumboen det absolutt flotteste og mest majestetiske som finnes. At du/dere får 3 stk samtidig er bare helt suverent Flottings!
LTH ScanFlyer Gold Medlem 30 Jun 2012 #5 Re: Tre pullmantur air på Værnes i dag Fine bilder. Det er nesten blitt en vane med 3 X B747-400 på lørdager nå. Synd at dette var siste runde i år. Velkommen skal de være i 2013
Re: Tre pullmantur air på Værnes i dag Fine bilder. Det er nesten blitt en vane med 3 X B747-400 på lørdager nå. Synd at dette var siste runde i år. Velkommen skal de være i 2013
MD11 ScanFlyer Dusty 30 Jun 2012 #6 Re: Tre pullmantur air på Værnes i dag Glimrende VC-10 Ja dette er flotte saker for Værnes og regionen, godt at de satser neste år også.
Re: Tre pullmantur air på Værnes i dag Glimrende VC-10 Ja dette er flotte saker for Værnes og regionen, godt at de satser neste år også.
I inger ScanFlyer Gold 30 Jun 2012 #7 Re: Tre pullmantur air på Værnes i dag Morsom vri på bildene. Flott Inger
Heidi ScanFlyer Blue 1 Jul 2012 #8 Re: Tre pullmantur air på Værnes i dag Stilig Morsomt med alle på ett bilde. Heidi :up:
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 1 Jul 2012 #9 Re: Tre pullmantur air på Værnes i dag Hey hey for et herlig syn. Tre B747 er ikke hvermansenkost i Norge. Som viking1965 sier, de mest majestetiske. Så enig så enig.
Re: Tre pullmantur air på Værnes i dag Hey hey for et herlig syn. Tre B747 er ikke hvermansenkost i Norge. Som viking1965 sier, de mest majestetiske. Så enig så enig.