• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

USA Årskavalkade 2025

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Et dårlig spotterår for meg, men noen lyspunkter var det tross alt.

Det ble to nye bekjentskaper på minnebrikken min .. Breeze og Avelo. Begge tatt på Myrtle Beach i januar.

01.jpg

02.jpg

Vel, tre egentlig. Denne Erkin Air-737-800'en står fortsatt på Myrtle Beach ett år senere ...
03.jpg

De to neste ble tatt på ATL i november, før avreise til OSL, Reiste med 340'en.

04.jpg

05.jpg

Ved ankomst Gardermoen, sto denne til min overraskelse på fjernparkering. Fuelstopp på vei til Andrews.

07.jpg

Før avreise fra OSL litt senere i måneden, dukket denne frem fra tåka ....

06.jpg

I Frankfurt samme dag, så jeg både et stort grønt badehåndkle og maskinen (vel, flytypen) som noen dager senere skulle ta over et over 25 års 330/340-hegemoni på ATL-ruta ...

08.jpg

09.jpg

La oss håpe 2026 blir litt mer spennende

Nydelige bilder. Digger Condor-maskinen og nesten litt trist at A340 begynner å blir noe av det mest eksotiske som dukker opp fortiden.

Nydelige bilder. Digger Condor-maskinen og nesten litt trist at A340 begynner å blir noe av det mest eksotiske som dukker opp fortiden.
Enig…A340 er vel eneste maskinen jeg har fløyet i alle 3 klasser. Og de beste var begge med Lufthansa…økonomi på en A340-200 og First på en A340-600.

Back