• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tre pullmantur air på Værnes i dag

VC-10

ScanFlyer Crusty
Medlem
Tre pullmantur air på Værnes i dag

Slenger meg på trenden med jumboer på TRD.
Siden dette er rimelig godt presentert tidligere, nøyer jeg meg med et par bilder av alle tre samlet:

463red-XL.jpg

487red-XL.jpg

Håper på gjensyn neste år!

Last edited:
Re: Tre pullmantur air på Værnes i dag

På tide å komme seg en tur til optikeren, tror jeg ser trippelt.

Håper på gjensyn neste år!

Billettene for neste år er allerede i salg, så får vi håpe at den spanske fiffen kjenner sin besøkelsestid.

I mine øyne er jumboen det absolutt flotteste og mest majestetiske som finnes. At du/dere får 3 stk samtidig er bare helt suverent:D
Flottings!

Fine bilder. :-) Det er nesten blitt en vane med 3 X B747-400 på lørdager nå. Synd at dette var siste runde i år. Velkommen skal de være i 2013 :D

Glimrende VC-10:D Ja dette er flotte saker for Værnes og regionen, godt at de satser neste år også.

Stilig :)
Morsomt med alle på ett bilde.

Heidi :up:

Hey hey for et herlig syn. Tre B747 er ikke hvermansenkost i Norge. Som viking1965 sier, de mest majestetiske. Så enig så enig.

Back