Arlanda er en av destinasjonene hvor bagasjen blir sendt til endelig bestemmelsessted i Norge.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Selv om du kommer fra TLL via ARN....? Endestasjon er TRD....
I slutten av November kommer jeg fra Thailand til Oslo og planlegger å reise videre til en helgetur i Paris et par timer etter ankomst, men hadde håpet på å bli kvitt bagasjen på noe vis (Bor i Bergen og returnerer ikke via Oslo). Finnes det noe postkontor på Gardermoen ? Tenkte å muligens sende kofferten til bergen fra Gardermoen
I slutten av November kommer jeg fra Thailand til Oslo og planlegger å reise videre til en helgetur i Paris et par timer etter ankomst, men hadde håpet på å bli kvitt bagasjen på noe vis (Bor i Bergen og returnerer ikke via Oslo). Finnes det noe postkontor på Gardermoen ? Tenkte å muligens sende kofferten til bergen fra Gardermoen
Hjelper ikke når jeg ikke skal hjem via OSL igjen og derfor ikke kan hente bagasjen igjen
Blir nok å komme seg til et postkontor å få sendt den hjem.
Spørsmålet her går vel under "transfer" uten at moderatorene tar frem hagla: skulle hatt en rimelig Mercedes E-klasse eller S-klasse el lignende fra Fornebu til Osl med en sjåfør med folkeskikk. Taxi utgår med andre ord. Noen som har tips til andre måter å få dette på enn Uber Black og Blackline? Prisen nør være like billig som en natt på Radisson Blu til 1295kr.
Spørsmålet her går vel under "transfer" uten at moderatorene tar frem hagla: skulle hatt en rimelig Mercedes E-klasse eller S-klasse el lignende fra Fornebu til Osl med en sjåfør med folkeskikk. Taxi utgår med andre ord. Noen som har tips til andre måter å få dette på enn Uber Black og Blackline?