Noen som har erfaring med oppgradering av rom med sølvkort...?![]()
Da er to connecting business rooms på Conrad Singapore booket og de ringte!? for å bekrefte oppgradering til to executive rooms.
De tjener godt på disse gullkampanjene sine - på grunn av dette har så langt booket 32 romdøgn fremover på Conrad og Waldorf.
Jeg stusser på a det ofte på Tripadvisor og lignende steder er mange som er svært irriterte over at WiFi koster penger.. Hver gang ser du hotel manager eller lignende forklarer at det er gratis i lobbyen osv. som jeg regner med folk fint lite bryr seg om.
Er det noen som faktisk vet hvorfor de gjør dette i 2014? Jeg tenker på hvor mange som da forlater hotellet med en dårlig smak i munnen (selv om turen «bare» er kanskje 3% dyrere)?
Jeg velger svart ofte hotell med tanke på hva du finner øverst rangert på Tripadvisor, men mange Conrad og Hilton hoteller kommer jo lavere ned på skalaen kun på grunn av dette – det må de jo tape mye av det de tjener inn? Jeg ser folk skriver at de ikke gir full score på grunn av Wifi.
Personlig bryr det meg ikke så mye så lenge man lett kan logge seg på uten kode WyRr88rts osv.
Hva syns ekspertene?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.