Re: Om erfaringer med Hilton og HH
Jeg kan egentlig skrive en tosiders rapport over min morsomme HH gold opplevelse nå – men skal kutte det ned til dette:
Vi har tre fine ferier foran oss nå, to på Conrad og ett på Waldorf. Da er det jo fint med HH gullkort som jeg brutalt mistet i fjor grunnet at jeg ikke var noen god kunde.
Min snarvei var å bestille et Visa Infinite Card via First Gulf Bank som gir komplementært gullkort hos Hilton (for ett år?) De skal gjøre dette eksklusivt så de måtte booke møte med meg på kontoret mitt og vi hadde avtale en morgen. Fjottene dukket ikke opp så jeg ba de dra dit pepperen gror (som faktisk rent biologisk er vel hjemlandet). De ringte tre ganger og bedyret sin sorg som endte med at jeg booket nytt møte. Der kom to meget vel dressede indiere og hadde et møte med meg hvor navnet mitt ble nevnt 73 ganger. Jeg sa rett ut at eneste grunn for meg til å ta dette kortet er insentivet om HH Gold.
Nå blir vel egentlig historien veldig lang så jeg summerer:
• De må først booke nytt møte da det var forskjellig farge på pennen jeg skrev under sikkerhetssjekken og avtalen med. (de dukket opp)
• De ringte meg 8-10 ganger for tilleggsinformasjon.
• Etter to uker kom feil kort.
• Jeg ba dem dra dit pepperen gror og de påstod at Hotel Club var det samme som HH Gold.
• De kom for signatur for det nye kortet.
• Kortet ble forsøkt levert feil på to forskjellig adresser.
• Kortet kom og jeg prøvde febrilsk å fonne hvordan man fikk dette gullet.
• Ringte First Gulf Bank kundeservice 7 ganger (alle latet som at de skjønte hva jeg var ute etter – og jeg fikk syv forskjellige forklaringer på hvordan dette skulle gjøres.
• Til slutt ringte Supervisor dagen etter og fortalte at jeg skulle gå inn på First Gulf Banks Ferrari Card Sider – dette førte til en link som ba meg ringe Visa Infinite. Jeg ringte dem, og Josh satt meg over til First Gulf Bank igjen hvor jeg snakket med fire fem indiere som nektet å innrømme at de skjønte nada.
• Jeg ba de alle reise dit pepperen gror og manager ringer. Han lurer på hvorfor jeg går inn på Ferrari Card sidene.
• Manager velger da å ta en telefonkonferanse sammen med meg til Visa Infinite som lurer på om det har rablet for oss og setter os over til en ny indier på First Gulf Bank sin kunde service. Manager gjør som han er lært opp til hjemme og legger på når han taper ansikt.
• Ny manager ringer og han inviterer til nok en telefon konferanse (jeg tuller ikke nå) hvor de febrilsk prøver hos Visa og fortelle oss at de har ingenting med Hilton å gjøre. Her begynner jeg å bli ganske frekk og forteller over konferansetelefonen at Visa må for al del ikke la seg bli forbundet med navnet First Gulf Bank.
• Vi gikk et par under i ringen med 9-10 samtaler hvor senere dagen etter ringte en araber fra First Gulf Bank med amerikansk aksent og inviterte med på telefonkonferanse. Jeg tok sjansen og jaggu snakket vi plutselig med en hyggelig amerikansk dame som oppgraderte kortet mitt.
Jeg skal nå slutte å gjøre narr av de som går mann av huse for gratis wifi og noen kanapeer i loungen..
Jeg kan egentlig skrive en tosiders rapport over min morsomme HH gold opplevelse nå – men skal kutte det ned til dette:
Vi har tre fine ferier foran oss nå, to på Conrad og ett på Waldorf. Da er det jo fint med HH gullkort som jeg brutalt mistet i fjor grunnet at jeg ikke var noen god kunde.
Min snarvei var å bestille et Visa Infinite Card via First Gulf Bank som gir komplementært gullkort hos Hilton (for ett år?) De skal gjøre dette eksklusivt så de måtte booke møte med meg på kontoret mitt og vi hadde avtale en morgen. Fjottene dukket ikke opp så jeg ba de dra dit pepperen gror (som faktisk rent biologisk er vel hjemlandet). De ringte tre ganger og bedyret sin sorg som endte med at jeg booket nytt møte. Der kom to meget vel dressede indiere og hadde et møte med meg hvor navnet mitt ble nevnt 73 ganger. Jeg sa rett ut at eneste grunn for meg til å ta dette kortet er insentivet om HH Gold.
Nå blir vel egentlig historien veldig lang så jeg summerer:
• De må først booke nytt møte da det var forskjellig farge på pennen jeg skrev under sikkerhetssjekken og avtalen med. (de dukket opp)
• De ringte meg 8-10 ganger for tilleggsinformasjon.
• Etter to uker kom feil kort.
• Jeg ba dem dra dit pepperen gror og de påstod at Hotel Club var det samme som HH Gold.
• De kom for signatur for det nye kortet.
• Kortet ble forsøkt levert feil på to forskjellig adresser.
• Kortet kom og jeg prøvde febrilsk å fonne hvordan man fikk dette gullet.
• Ringte First Gulf Bank kundeservice 7 ganger (alle latet som at de skjønte hva jeg var ute etter – og jeg fikk syv forskjellige forklaringer på hvordan dette skulle gjøres.
• Til slutt ringte Supervisor dagen etter og fortalte at jeg skulle gå inn på First Gulf Banks Ferrari Card Sider – dette førte til en link som ba meg ringe Visa Infinite. Jeg ringte dem, og Josh satt meg over til First Gulf Bank igjen hvor jeg snakket med fire fem indiere som nektet å innrømme at de skjønte nada.
• Jeg ba de alle reise dit pepperen gror og manager ringer. Han lurer på hvorfor jeg går inn på Ferrari Card sidene.
• Manager velger da å ta en telefonkonferanse sammen med meg til Visa Infinite som lurer på om det har rablet for oss og setter os over til en ny indier på First Gulf Bank sin kunde service. Manager gjør som han er lært opp til hjemme og legger på når han taper ansikt.
• Ny manager ringer og han inviterer til nok en telefon konferanse (jeg tuller ikke nå) hvor de febrilsk prøver hos Visa og fortelle oss at de har ingenting med Hilton å gjøre. Her begynner jeg å bli ganske frekk og forteller over konferansetelefonen at Visa må for al del ikke la seg bli forbundet med navnet First Gulf Bank.
• Vi gikk et par under i ringen med 9-10 samtaler hvor senere dagen etter ringte en araber fra First Gulf Bank med amerikansk aksent og inviterte med på telefonkonferanse. Jeg tok sjansen og jaggu snakket vi plutselig med en hyggelig amerikansk dame som oppgraderte kortet mitt.
Jeg skal nå slutte å gjøre narr av de som går mann av huse for gratis wifi og noen kanapeer i loungen..