Tips og erfaringer med Hilton og HH -

Re: Om erfaringer med Hilton og HH

Er det noen som har opplevd å ikke bli oppgradert, få frokost eller haugevis med poeng med begrunnelsen at de ikke hadde bestilt rommet rett fra Hilton?

Wien Hilton am Stadtpark: full oppgradering med lounge med fri bar på kvelden, og frokost i loungen, med booking gjort på Priceline.co.uk til ca € 80 pr natt

Hilton Newark Airport: Ingen oppgradering, de hadde vel ikke noen lounge, kun continental frokost, og rommet var bestilt direkte hos Hilton, men tilbudspris € 149 + tax

Har planer om å booke hotel i London, oktober dette året. Har sikret meg et random hotel med mulighet for avbestilling, men kunne gjerne tenkt meg å prøve et greit Hilton om det dukker opp noen fine dealer. Skal bo fra tirsdag til fredag, så er vel ikke allverdens med tilbud som dukker opp. Spørsmålet er om noen av dere vet om Hilton pleier å kjøre noen kampanjer på slikt ut over våren og sommeren?

Bodde på Hilton Cyprus i Nicosia 19-21.mai. Veldig bra hotell som er ganske stort. Finnes noen luksusbutikker i det hotellet. De har et bra og lite spaanlegg sammen med et passe stort treningsstudio sammen med svømmebasseng ute og inne. Man trenger nesten ikke å tenke på å dra til en strand. Man kan slappe av ute ved bassengen. Verdt pengene vil jeg si.

Takket være gull statusen min ble jeg oppgradert til executive room med gratis loungetilgang og frokost. Ellers var det fri internett tilgang og jeg fikk gratis vann og frukt i rommet.

Jeg skal se om jeg får tid til å besøke hotellet igjen 1-2 ganger til før gull statusen går ut neste år. Veldig bra hotellopplevelse må jeg si.

Skuffende første natt på DoubleTree her i Washington D.C (den som ligger på New Hampshire Ave, NW) Kun en vannflaske ved innsjekk, samt gratis internett. Men ingen info om frokost eller noe. Hun som sjekket meg inn var dessuten uvanlig taus (tror ikke jeg skremte henne nevneverdig). Oppdaget selv på morgenen i dag at frokost kun er via room-service. Men det er ikke store tapet, jeg finner meg andre plasser å spise frokost på jeg.

Hilton Hyde Park: Ingen oppgradering pga fullt hotell, men gratis frokost og internett.

Hilton Kuching, Malaysia full oppgradering. Fikk også servert vin lenger enn det de egentlig serverte i loungen, fikk inntrykk av at dette var pga. Gold.

Booking gjort via mail til hotellet. Betalte for vanelig rom, men allerede i bookingen sto det executive rom.

/Robert

Tokyo Hilton.. Siste stopp flybussen fra NRT. Upgraded rett opp Executive Floor.. Kommer akkurat nå derfra, tidlig fra Executive Lounge. Topp utvalg av mat og flott bar som hele tiden serverer deg ved bordet ... Anbefales ... Excellent trip hit i LH F .. Very excellent..

Til sist ble tre av oss i F , det var 30 i C og smekk full Y

Hilton BKK, to ganger på en uke, rett opp til executive floor, utdelt executive room uten spørsmål. De har nok lite belegg, så for 60 USD/natten endte man i suite.

De fleste her kjenner meg igjen, så det var bare smil og velkomster alle veier :)

-A

Last edited:
Er det noen her som har prøvd Hilton Malmø? Erfaringer?

Bodde der en natt i mai. De har ikke exec floor, men ble oppgradert til Business floor. Ingen lounge og slikt, men litt større rom enn standard. Sjokolade og pærecider på rommet. Ellers det vanlige, dvs gratis wifi og frokost.

Tokyo Hilton.. Siste stopp flybussen fra NRT. Upgraded rett opp Executive Floor.. Kommer akkurat nå derfra, tidlig fra Executive Lounge. Topp utvalg av mat og flott bar som hele tiden serverer deg ved bordet ... Anbefales ... Excellent trip hit i LH F .. Very excellent..

Til sist ble tre av oss i F , det var 30 i C og smekk full Y

Hvilket Hilton i Tokyo var dette ? Denne oppgraderingen ble med Hilton Gold? Jeg skal over dit etter sommeren og trenger et OK hotell..

Hilton Tokyo i Shinjuku siste stopp flybuss. Hilton G

Last edited:

DoubleTree By Hilton Oslo: Oppgradert fra Queen til King Deluxe, i følge bookingen. Ikke ett ord om det ved innsjekk. En flaske Voss vann (0,33) liter, en Melkesjokolade og et velkomstbrev ble levert av en jente etter å ha vært på rommet i ca.5 minutter.
Der står det også at jeg er velkommen til frokost i morgen, "consisting of a variety of hot and cold items".

DoubleTree By Hilton Oslo: Oppgradert fra Queen til King Deluxe, i følge bookingen. Ikke ett ord om det ved innsjekk. En flaske Voss vann (0,33) liter, en Melkesjokolade og et velkomstbrev ble levert av en jente etter å ha vært på rommet i ca.5 minutter.
Der står det også at jeg er velkommen til frokost i morgen, "consisting of a variety of hot and cold items".

Er ikke frokost alltid inkludert hos DoubleTree i Oslo?

"DoubleTree by Hilton Hotel Manchester - Piccadilly"
Fikk oppgradering til "executive" som vel betydde fra Queen til king, men fikk i alle fall et hjørnerom med god utsikt. Ikke noe executive lounge på hotellet. Hadde bestilt billigst mulig uten frokost og fikk voucher for frokost (kunne også valgt flere poeng istedenfor). De sa det var "complimentary minibar", men den hadde bare cola, øl, vin og annet som jeg ikke drikker. Kom sent så det beste frynsegodet var faktisk at jeg fikk en stor og varm sjokoladecookie, den var god.

Hotellet er nyovertatt, lukter fortsatt nymalt på rommet og er veldig dårlig skiltet så det er ikke se lett å finne. Ligger rett ved picadilly togstasjon så det er veldig praktisk for bruk av tog fra flyplass og rundt i regionen. Apple Tv / MAC på rommene. 1371 NOK for 2 netter.

Godt mulig. Ble spurt om romnummer, men hun sjekket ikke noe særlig nøye om jeg hadde gratis frokost eller ikke, så da får kanskje alle?

Kom sent så det beste frynsegodet var faktisk at jeg fikk en stor og varm sjokoladecookie, den var god.

Det er forøvrig ikke et frynsegode, men noe DoubleTree deler ut til alle sine gjester ;)

Hilton Boston Back Bay: Hyggelig brev fra skiftlederen, om at de hadde oppgradert meg til høyeste mulige (selv om jeg tipper at rommet mitt er akkurat det King Corner-rommet jeg booket), og at de hadde satt fram to vannnflasker til meg. Internetten er gratis, og det serveres en "enhanced continental breakfast" i en "lounge" ved siden av restauranten. Var også muligheter for oppkjøp til full buffet for 10 USD.

Hilton Boston Back Bay: Hyggelig brev fra skiftlederen, om at de hadde oppgradert meg til høyeste mulige (selv om jeg tipper at rommet mitt er akkurat det King Corner-rommet jeg booket), og at de hadde satt fram to vannnflasker til meg. Internetten er gratis, og det serveres en "enhanced continental breakfast" i en "lounge" ved siden av restauranten. Var også muligheter for oppkjøp til full buffet for 10 USD.

Hvordan er beliggenheten til dette hotellet? Regner med at dette ikke er flyplasshotellet.

Jeg mener det ble fortalt meg for en tid siden at alle hotell-rom i Norge pr def kommer med frokost. Det var noe om reiseregninger som utløste diskusjonen.

-A

Back