Tips og erfaringer med Hilton og HH -

Re: Om erfaringer med Hilton og HH

Og alt dette fikk du altså pga. gullkortet? Du hadde ikke f.eks. booket en pris med frokost inkludert?

Sorry om jeg maser, men frokosten er litt avgjørende for hvilket hotell jeg selv velger til sommeren ;)

Jeg fikk ihvertfall full buffet på Hilton Times Square i januar som Gold, så får du ta det med i vurderingen.

Er det noen som har opplevd å ikke bli oppgradert, få frokost eller haugevis med poeng med begrunnelsen at de ikke hadde bestilt rommet rett fra Hilton?

Dersom det ikke stemmer, koster det lommerusk å oppgradere til full frokost. Btw, ikke akkurat de beste hilton i byen du sikter på...

Hvis du tenker på Doubletree Times Square så kan jeg igrunn være enig med deg. Begynner å bli slitent dette her...suitene er ikke akkurat store heller. Det er et sted å sove, men ikke mer enn det.

QUOTE:
Hilton Manhattan East: Full breakfast in restaurant

Hilton Manhattan East gir en nokså kjedelig Continental breakfast. Altså frokostblanding, toast og frukt. ikke varm mat som egg ol.

Hilton Manhattan East gir en nokså kjedelig Continental breakfast. Altså frokostblanding, toast og frukt. ikke varm mat som egg ol.

Så det stemmer ikke at Gold får full/varm frookst her? Kan man oppgradere for noen dalers mellomlegg evt?

Så det stemmer ikke at Gold får full/varm frookst her? Kan man oppgradere for noen dalers mellomlegg evt?

Fikk ikke full frokost da jeg bodde der i en uke i februar i alle fall. Kunne dog oppgraderes. Men fikk frokost til tre, altså en mer enn Hilton lover på sine nettsider.

Noen her som har erfaringer med Hilton Dublin Kilmainham? Hilton Dublin er dessverre ikke ledig den aktuelle natten. Har de lounge? Får man full frokost som gold?

Noen her som har erfaringer med Hilton Dublin Kilmainham? Hilton Dublin er dessverre ikke ledig den aktuelle natten. Har de lounge? Får man full frokost som gold?

Har ikke bodd, men hotellet ligger ganske saa langt unna sentrum. Jeg bor enten paa Westin (som ligger smack dab i sentrum) for rundt 125 Euro natten, eller Fours Seasons, som er en halvtimes gange fra sentrum til rundt 180 Euro.

Siden det Hilton hotellet i Kilmainham koster mer/ det samme, hadde jeg heller valgt vekk Hilton of betalt 10 euro for frokost i sentrum av byen, du bruker fort en 3-4 frokoster om dagen i taxi naar du bor der ute ;)

Kan anbefale Conrad i Dublin, full Irish breakfast (buffet) for Gold og rolig område, men bare en kort spasertur (5 min) over St Stephens Green til Grafton Street og sentrum. Oppgradert fra classic room til leisure suite, hadde en god tone med dem i forkant de jeg måtte ordne noen ting og så hadde de virkelig klasket til med uventet bra upgrade. Welcome amenity bestående av frukt og vann, pluss 2 flasker daglig på rommet, gratis Wifi og nevnte frokost. Forøvrig meget bra kvalitet på frokosten her, Full Irish står fremme på buffet men du får any eggs made to order uten tillegg. God kaffe i sølvkanner serveres på bordet, masser av ferskpressede juice/smoothie, oster, pålegg og mye bra bakst, inkludert croissanter og div danish man kan forsyne seg av.

Noen som kan anbefale Hiltonhotell i LA-område. Ser det er mye å velge mellom. Er avgjørende at en kan parkere bil til en overkommelig pris. Er fersk på vestkysten av Usa, så vet ikke helt hvilke områder som eventuelt måtte være avsideliggendes.

Siden det Hilton hotellet i Kilmainham koster mer/ det samme, hadde jeg heller valgt vekk Hilton of betalt 10 euro for frokost i sentrum av byen, du bruker fort en 3-4 frokoster om dagen i taxi naar du bor der ute ;)

Man må ikke se seg blind på fargen på kortet...:D Selv har jeg latt gull være gull og valgt The Mayfair (her jeg sitter nå), The Lowry (fredag), samt The Mayfair på mine to foregående Londonturer. Må betale for frokost, ingen oppgradering, men så viktig er det ikke...;) (noen etterlyste mangel på temperatur i denne tråden, så kanskje en slik utvist likgyldighet til the benefits of HH Gold kan få opp temperaturen...:))

Fin mottakelse på Hilton Warszawa i dag. Bestilte standard rom (via Hilton.com), ble oppgradert til Executive, inkl tilgang til Executive Lounge.

2 vann på rommet, og etter at vi kom oss opp på rommet fikk vi en liten overraskele på døren i form av snacks: polske Kabanosy (pølser) + øl.

Fikk forøvrig sjekket inn kl 1130 uten problemer.

Bodde på Hilton Slussen Stockholm sist helg.
Oppgradert til Executiveroom med lounge, frokost, gratis drink og nett.
Super betjening, fint rom og god mat.

Hallo fra Hilton Munich City. Oppgradert til Executive floor med Executive Lounge etc.

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Testet Hilton på CPH i natt. Fikk oppgratert rom, gratis frokost samt fri adgang til SPA anlegget. I tillegg fikk jeg noe voucher som gav poeng om jeg spiste i resturanten.

Testet Hilton på CPH i natt. Fikk oppgratert rom, gratis frokost samt fri adgang til SPA anlegget. I tillegg fikk jeg noe voucher som gav poeng om jeg spiste i resturanten.

Men fikk du oppgradert til Executive floor og tilgang til Executive lounge??

BF:fly

Bodde i 10. etasje. Usikker om det er den type. Noe lounge hørte jeg ingenting om

Sent from my X10i using Tapatalk

Var på Hilton CPH i helgen som var. Ble oppgradert til exec. rom med tilgang til lounge, + den voucheren som nevnt over.
Ble nesten 23k poeng for et par netter, og kontoen nærmer seg 300k totalt.

Tester ut Hilton CPH og Hilton Malmø om noen dager. Rapport kommer.

Jeg og samboer'n har testa Hilton Kensington i London, da fikk vi rom på øverste executive floor og lounge-tilgang :)

Back