Tips og erfaringer med Hilton og HH -

Re: Om erfaringer med Hilton og HH

Doubletree Newcastle Airport: Oppgradert til Deluxe (de har vel bare "vanlig" og deluxe her), en skål med sjokkis på rommet, to flasker vann i kjøleskapet (som ellers var tomt), gratis frokost og visstnok en gratis drink i baren.

Helt greit.

Re: USAirways bonusprogram (del 3)

Venner av meg til Executive Floor i Munchen i dag..Med Lounge

Hilton Munich City , nærmest Marienplatz. Skal dit om tre uker. Rett over S8 stopp...

Er på Hilton Narita...
Rom oppgradert til Deluxe fra billigste rom.
Gratis adgang til treningsstudio, 1 stk gratis drikke i baren og gratis frokost i morgen tidlig.

HÆRLIG!!! :)

Det høres ut som Hilton har bra rutine for å oppgradere gullkortinnehavere, men mange av de andre fordelene høres jo litt merkelige ut. Gratis frokost? Gratis internett? Gratis adgang til treningsstudio? Dette er jo tilbud som er inkludert på svært mange hoteller.

Det høres ut som Hilton har bra rutine for å oppgradere gullkortinnehavere, men mange av de andre fordelene høres jo litt merkelige ut. Gratis frokost? Gratis internett? Gratis adgang til treningsstudio? Dette er jo tilbud som er inkludert på svært mange hoteller.

Tja, gratis frokost og gratis Internett vil jeg vel si hører med til sjeldenhetene på hoteller jeg normalt bor på. Der koster det typisk rundt (tilsv) 150-200 kr for Internett, og omtrent det samme for frokost.

Litt varierende rundt omkring i verden ... her borte er det som regel gratis internett, men frokost er det så-som-så med....

Ny rapport om Lonfon Hilton on Park Lane. Fikk sjekke inn ca 10.15 uten problemer. Executive rom i 26 etg med loungetilgang. Kom en fyr med makroner, eple og vann. Betalte 54 pund pluss noe poeng pr natt så må være fornøyd.

Hilton Munich City , nærmest Marienplatz. Skal dit om tre uker. Rett over S8 stopp...

Da kan jeg også rapportere om upgrade til executive floor på samme hotell, samt en sjokolade og et kort hvor navnet mitt var håndskrevet. Hørte ikke noe om muligheter for frokost i restauranten, så da får man teste loungen i morgen tidlig.

Ha, ha du traff på kornet, men så vidt jeg vet gjelder frokosten også downstairs... Ser du to par som ser norske ut , så hilser du Per, Steinar, Heidi og Nina fra meg. Fra Rælingen og Lillestrøm.. ;)

Da kan jeg også rapportere om upgrade til executive floor på samme hotell, samt en sjokolade og et kort hvor navnet mitt var håndskrevet. Hørte ikke noe om muligheter for frokost i restauranten, så da får man teste loungen i morgen tidlig.

Det er det som er normalt. Får du adgang til klubben, får man ikke mat i restauranten med mindre frokost er inkludert i raten. Feks AAA har ofte frokost inkludert, da kan man selvsagt velge

Fikk mail fra Hilton Fisherman Wharf og gikk inn på profilen min og tok e-check
in og fikk oppgradert rom med romnummer i kveld. Er fortsatt i Denver.

Fikk se andre alternative rom og det var få og dårligere. Så hotellet er vel smekk fullt..

Har du en oppdatering på dette hotellet?

Sjekker ut i dag. Har hatt det bra, med rom i 3. Med bra utsikt. Vann hver dag. Frokostbonger til Continental Buffet, men er kun full American buffet der og ingen sjekker ev forklarer hva du skal ha, så vi spiste full American.

De gadd heller ikke plukke opp bonger som vi la igjen etter hvert besøk. Mye rot blant personalet....

Hilton Garden Inn FRA: En flaske vann, og valg mellom frokost eller ekstra poeng. Valge frokosten.

Dette med valg mellom frokost eller poeng... jeg valgte frokost og fikk likevel
10,352 poeng til HH og 268 poeng inn på UA Milage Plus for 2 netter.
Ville jeg faktisk fått enda mere poeng om jeg ikke hadde valgt frokost?

Dette med valg mellom frokost eller poeng... jeg valgte frokost og fikk likevel
10,352 poeng til HH og 268 poeng inn på UA Milage Plus for 2 netter.
Ville jeg faktisk fått enda mere poeng om jeg ikke hadde valgt frokost?

Du får uansett de "vanlige" poengene: 10 per dollar + 25% gullbonus. Hos enkelte av kjedene kan man evt. velge bort frokosten for enda flere poeng - mener det f.eks. Er 1000 poeng hos Hilton.

Poeng The Curtis, Denver ( Doubletree), som er meget bra og rimelig hotell...
4 netter:

Base. 4.142
Bonus 50%. 2.071
2012 Q 1 Systemwide 1 K 2.000 ( aner ikke hva dette er, noen vet ?)
Gold VIP 25 % 1.055

Total 9.248.

Synes dette er god butikk sammenlignet med EuroBonus...

Får rapport fra Hilton Fisherman Wharf senere.
Men Hilton har garantert tjent på alle sine nye "Gullunger" som nå alle booker Hilton framfor andre..:headbang

Last edited:

Får man kun poeng for penger man bruker på selve overnattingen, eller får man også poeng om man spiser en bedre middag i hotellets restaurant og setter det på rommet.

Da jeg bodde på Hilton i Madrid, fortalte bartenderen at med Gold fikk man 20% rabatt på mat og drikke på alle Hilton Hotellene. Noen andre som vet om det stemmer? Kan ikke si å ha hørt om det/ fått det tilbudet andre steder.

BF:cool2

Får man kun poeng for penger man bruker på selve overnattingen, eller får man også poeng om man spiser en bedre middag i hotellets restaurant og setter det på rommet.

Da jeg bodde på Hilton i Madrid, fortalte bartenderen at med Gold fikk man 20% rabatt på mat og drikke på alle Hilton Hotellene. Noen andre som vet om det stemmer? Kan ikke si å ha hørt om det/ fått det tilbudet andre steder.

BF:cool2

Har du ikke sett Up in the air der Cloney spiser for harde livet på Hilton?:colgate:

Back