Re: Om erfaringer med Hilton og HH
Hvor lang tid gikk det fra du sendte forespørsel?
Oppgradert til gull fra Club Carlson Gull![]()
Oppgradert til gull fra Club Carlson Gull![]()
Oppgradert til Diamant fra Club Carlson Concierge! Woho
Just an update.
Nå gikk HH Status match ut 11 jan.
Det er vist absolutt umulig å få det nå.etter 11 jan.
Hilton HHonor My Status
The Hilton HHonor My Status website is no longer accepting entries.
Veldig bra hotell, har fått oppgradert rom alle ganger jeg har bodd der. Den gangen jeg hadde booket rom for kollega i tillegg oppgraderte de det også.Hilton Helsinki Airport
Pris: 85 Euro
Status: Gull
Rom Booket: KING ROOM
Fikk: KING BEDDED EXECUTIVE ROOM
Perks: Fikk gratis frokost (var veldig bra), Wifi og lounge tilgang på hotellet. Siden jeg kom til hotellet kl.22:30 om kvelden så argumenterte jeg med hotellet noen dager på forveien om at jeg ikke ville få anledning til å nyte de fleste mat og drikke (alkohol) fasilitetene om kvelden i loungen. Hotellet var så grei med å legge en rødvin og en hvitvin flaske (begge 0,1875L) i rommet mitt sammen med sjokolade og frukt da jeg ankom der om kvelden. Siden loungen stengte kl.23 og jeg ankom loungen rundt kl.22.40 klarte jeg å karre og argumentere meg til et glass konjakk og et glass whiskey som hun hadde ryddet vekk i lageret 40 min tidligere. Snakk om Finsk service. Ellers late check-out til kl.14.
Ellers var hotellet ganske bra. Rett ved siden av og gå avstand til T2 i Helsinki Airport. Personalet var fantastiske og rommet var bra. Anbefaler folk å overnatte der. Fikk full valuta ved oppholdet.
Alle overnattinger teller mot status, til og med rene award stays. Usikker på om du får poeng for cash delen.Tjener man status og poeng om man booker "points & money"?
Hvilket Hilton brand hotell anbefales i NYC, da helst i Times Square/Broadway området?
Fruen har aldri vært i NYC før, og jeg vurderer å ta henne med ifbm SAS sitt business salg i slutten av mars - april'ish.
Hotell fasiliteter som spa/svømmebasseng hadde vært toppers, men intet absolutt krav.
Service/rom/standard spiller mye større rolle. Er HHonors Diamond.
Gode begrunnede tips mottas med største takknemlighet![]()
Hm jeg er Diamond og har fått tilbud om å sjekke inn online for opphold i morgen. Spørsmålet mitt er om jeg burde gi blanke i det for å få oppgradering? Noen som vet om sjansene påvirkes? Dette er Doubletree by Hilton Morrison i Dublin,
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.