Jeg trodde gullstatusen utløp ved nyttår, og at jeg kun var sølv fra da av, men gull vises fortsatt som min "current status" når jeg logger inn på min HHonors-konto?
Fikk gull hos Hilton etter snarveien i fjor, og har elska det. Men er det noen lur måte å få opprettholdt det på? Har ikke sjans på antall stays eller nights. Er EBG og er gull hos Club Carlson og Best Western.
For de som bare vil ha rimelige opphold, så er det verdt å bruke denne koden: PR13CB
Gir ofte 30-40% avslag ift BAR. Ikke tilgjengelig på HH i USA, men ofte på mange hoteller i Europa/Asia. Du får perks du har krav på ift status, kreditert stays og tjener poeng, men du får ikke godskrevet poeng, free nights osv fra promos.
Er det noen som erfaringer med Hilton Brussels City?
PR13CB: Denne ga 50 Euro avslag på romprisen, men den kommer da opp som corporate rate. Må man forvente å svare på noen spørsmål ang denne koden ved innsjekk?
Må man forhåndsregistrere seg for å benytte seg av dette Any Where Weekend opplegget, hvor man kunne få gull igjen på 8 netter?
Double Stay Credit:* For eligible Any Weekend, Anywhere stays as outlined above, of at least 2 nights, and booked through Hilton Worldwide direct booking channels with valid HHonors membership number, HHonors members will receive a Double Stay Credit, which will count toward tier status only.
Hei! Følg denne linken hvis det fortsatt funker: https://hiltonhhonors.com/mvp/Home/Index
Da kan du rekvalifisere deg til gull med 4 stays/9 netter innenfor en valgfri 90-dagers periode. Benytter meg av dette selv og regner med å rekvalifisere uten problemer når jeg nå i januar skal to uker på ferie i Florida. Jeg er usikker på om hhonors matcher club carlson gull siden gullet hos hhonors gir noen flere fordeler som f.eks gratis frokost. Det skader uansett ikke å sende en mail og spørre.
Hei! Følg denne linken hvis det fortsatt funker: https://hiltonhhonors.com/mvp/Home/Index
Da kan du rekvalifisere deg til gull med 4 stays/9 netter innenfor en valgfri 90-dagers periode. Benytter meg av dette selv og regner med å rekvalifisere uten problemer når jeg nå i januar skal to uker på ferie i Florida. Jeg er usikker på om hhonors matcher club carlson gull siden gullet hos hhonors gir noen flere fordeler som f.eks gratis frokost. Det skader uansett ikke å sende en mail og spørre.
Tilbudet er dessverre gått ut på dato. Kommer melding "We're sorry.This promotion is now over."
Ikke bodd på Hilton Brussel, men leste meg opp ifm. en booking i høst jeg til slutt kansellerte. Fikk hyggelig epost dagen før av hhonors ansvarlig på hotellet med litt praktisk info og hvilke perks jeg ville få, er ikke executive level, får full frokost.
Vedr. PR13CB er det ikke noe krav om spesielt ID-kort og man skal heller ikke få spørsmål ved innsjekk.
Ingen forhåndsregistrering, merk at gullkravet har økt til 20 stays, dvs 10 stays á minst to netter til salgsraten for å sikre gull bare på de oppholdene. Man må dog forhåndsregistrere seg for doble poeng bonusen i Q1.
Ok, så da foretar man seg ikke noe på nett?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.