Tips og erfaringer med Hilton og HH -

Re: Om erfaringer med Hilton og HH

Er det en måte hvor jeg kan sjekke utløpsdatoen på gullstatusen min?

Leste gjennom dette, og fant ikke noe om forlengelse. Bare at man kunne klare å oppnå gullstatus igjen. Man må kanskje tape den før man kjører samme opplegg igjen?

Står vel på kortet.

Ved å igjenopprette gullstatusen så forlenger vi jo så og si faketida vår :p

Er klar over at det står på kortet, men hadde vært praktisk å sett det på nett en plass og.. ;)

Sjekket ut fra double tree i rosemead LA. Greit hotell. Fikk rommet til skarve 125 dollar med trippel a rate. Fikk ingen oppgradering, men fikk frokostkupong og en drikkekupong som jeg fant ut at var drikkebong i det jeg sjekket ut. Ca 15 kjøretid fra downtown i lite trafikk. er det slik at man ikke får oppgradert rom når man bruker lavere rater?

Sjekket ut fra double tree i rosemead LA. Greit hotell. Fikk rommet til skarve 125 dollar med trippel a rate. Fikk ingen oppgradering, men fikk frokostkupong og en drikkekupong som jeg fant ut at var drikkebong i det jeg sjekket ut. Ca 15 kjøretid fra downtown i lite trafikk. er det slik at man ikke får oppgradert rom når man bruker lavere rater?

Det spiller ingen trille hvilken rate du har. 125 dollar for ett doubletree er ikke spesielt billig heller

Du fikk her det som er normalt på over 3k hoteller i nord Amerika

Hilton Ft. Lauderdale Beach Resort:
- ingen oppgradering ved innsjekk 3. juli pga fullbooket ifbm 4. juli.
- oppgradert til 1 bedroom suite fra King Junior Suite ved innsjekk 15. juli.
- 2 frokostkuponger per dag for continental breakfast på hovedrestaurant (Ilios) eller verdi 19USD på lobby-cafe. Kunne oppgradere til full am. buffet for 8USD per person. Barn inntil 6 år fikk gratis tilgang til full am. buffet.
- ellers ble vannflasker utdelt til alle, både ved innsjekk og i restaurant.

Doubletree Biscayne Bay Miami:
-ingen oppgradering av rom
-ingen frokostkuponger utdelt, dette måtte ringes og purres på neste morgen
-ingen ekstra flasker vann etc på rommet
-sur og "uinteressert" resepsjonist

Ble i tillegg sittende fast i heisen i 20 minutter, så sitter ikke igjen med det store inntrykket av dette hotellet.

Hilton Miami Downtown:
-oppgradert fra billigste standardrom til hjørnerom med flott utsikt på executive floor
-frokost i loungen i 16. etasje
-vannflasker på rommet, fikk late utsjekk på 3 timer ekstra gratis
-generelt god service, rommet var ikke klart ved ankomst, ble sendt opp i loungen for å vente, og ble hentet av en resepsjonist der oppe da rommet ble klart

Hilton Rialto Melbourne (FL):
-Oppgradert fra billigste standardrom til Junior Suite (ingen executive lounge eller floor siden det var helg)
-Frokostkuponger og drikke"bonger" til hotellets restaurant og bar
-Utsatt utsjekk med 2 timer gratis

Hilton York, UK.
Oppgradering til Double De Lux (de har ikke exec rooms), som riktignok ikke var noe annet enn OK.
Gratis frokost. Drink bong for en drink i baren, og et "personlig" velkomstbrev.

Alt i alt greit for 99 pund.:)

Conrad Hong Kong

- Oppgradering til executive floor.
- Velkomst drink
- Frokost på hotellets restauranter
- Afternoon tea
- Free coctails på kvelden
- Gratis drikke og snacks hele dagen (alkoholfritt)
- 1x gratis rens av klær, 4 items
- Flott utsikt fra 59 etasje.

Hilton Frankfurt Airport:

- Oppgradering til Executive Floor (9.etasje) og tilgang til lounge
- Frokost servert i loungen, ikke en hotellfrokost som jeg kommer til å huske, men jeg ble da på et vis mett. Snacks og drikke hele dagen free of charge.
- Frukt, juice og vann på rommet da jeg kom tilbake fra en liten spasertur på ettermiddagen

Utover det så kan jeg absolutt anbefale hotellet om man trenger overnatting i nærheten av flyplassen. Tok vel maks 5 minutter å gå til innsjekkingsautomatene til Lufthansen fra lobbyen.

Hilton Frankfurt Airport:

- Frokost servert i loungen, ikke en hotellfrokost som jeg kommer til å huske, men jeg ble da på et vis mett.

Spiste selv i restauranten da jeg bodde der. Det anbefales visst på Flyertalk:

Hilton Frankfurt Airport: Limited selection breakfast in lounge, or full breakfast in restaurant (recommended)

http://www.flyertalk.com/forum/hilt...t-hilton-family-properties-master-thread.html

Sofia, bestilte rimeligste rom EUR 85++. Upgrade Executive floor med Lounge . Frokost i restauranten , gratis transport t/r flyplass.

London Hilton Euston, oppgradetong fra enkeltrom til dobbeltrom. "Sorry, but fully booked and managed only that". Bra frokostbuffet, trådløs funker (hater slik som her hvor man stadig må logge inn på nytt).

Sjekket inn i dag på Hilton Gdansk. Veldig hyggelig mottakelse, oppgradering til deluxe rom med beste utsikt (fra standard "Patio View" room booked).

"Personlig" brev addressert til meg, fra General Manager, med info om hva hotellet har å tilby. I tillegg to flasker vann på rommet og oppgradering til raskere internett, samt frokost.
Hotellet var fullt så jeg fikk ingen oppgradering, eller kanalutsikt fra rommet. Men fikk da frokost. De mest avanserte eggrettene (med laks, kaviar, parmaskinke, asparges. etc.) kostet ekstra. Veldig bra beliggenhet for hotellet.

Fikk 7482 poeng for 2 netter samt 500 poeng som double dip til Eurobonus.

Fikk forresten 102 000 poeng på 6 netter på Conrad, det må man si er bra. Nok til 2 netter i høyeste kategori, som f.eks Conrad Manhattan. 3500EB-poeng skal det bli også, men har ikke sjekka saldoen.

Last edited:

Conrad Bali, upgrade fra Conrad Suite (booket på poeng) til Penthouse Suite.

Fikk forresten 102 000 poeng på 6 netter på Conrad, det må man si er bra. Nok til 2 netter i høyeste kategori, som f.eks Conrad Manhattan. 3500EB-poeng skal det bli også, men har ikke sjekka saldoen.

Hvordan fikk du det? det var en dobbelkampanje i sommer, det har jeg faatt med meg, men bortsett fra det, hoeres 102K poeng voldsomt mye ut

Back