Ståle
Amatør
Re: Om erfaringer med Hilton og HH
Litt lesing om muligheter til å forlenge HH Gold.
Boardingarea.com
Litt lesing om muligheter til å forlenge HH Gold.
Boardingarea.com
Er det en måte hvor jeg kan sjekke utløpsdatoen på gullstatusen min?
Leste gjennom dette, og fant ikke noe om forlengelse. Bare at man kunne klare å oppnå gullstatus igjen. Man må kanskje tape den før man kjører samme opplegg igjen?
Står vel på kortet.
Sjekket ut fra double tree i rosemead LA. Greit hotell. Fikk rommet til skarve 125 dollar med trippel a rate. Fikk ingen oppgradering, men fikk frokostkupong og en drikkekupong som jeg fant ut at var drikkebong i det jeg sjekket ut. Ca 15 kjøretid fra downtown i lite trafikk. er det slik at man ikke får oppgradert rom når man bruker lavere rater?
Hilton Frankfurt Airport:
- Frokost servert i loungen, ikke en hotellfrokost som jeg kommer til å huske, men jeg ble da på et vis mett.
Hilton Frankfurt Airport: Limited selection breakfast in lounge, or full breakfast in restaurant (recommended)
Spiste selv i restauranten da jeg bodde der. Det anbefales visst på Flyertalk:
http://www.flyertalk.com/forum/hilt...t-hilton-family-properties-master-thread.html
Hotellet var fullt så jeg fikk ingen oppgradering, eller kanalutsikt fra rommet. Men fikk da frokost. De mest avanserte eggrettene (med laks, kaviar, parmaskinke, asparges. etc.) kostet ekstra. Veldig bra beliggenhet for hotellet.Sjekket inn i dag på Hilton Gdansk. Veldig hyggelig mottakelse, oppgradering til deluxe rom med beste utsikt (fra standard "Patio View" room booked).
"Personlig" brev addressert til meg, fra General Manager, med info om hva hotellet har å tilby. I tillegg to flasker vann på rommet og oppgradering til raskere internett, samt frokost.
Fikk forresten 102 000 poeng på 6 netter på Conrad, det må man si er bra. Nok til 2 netter i høyeste kategori, som f.eks Conrad Manhattan. 3500EB-poeng skal det bli også, men har ikke sjekka saldoen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.