Tips og erfaringer med Hilton og HH -

Re: Om erfaringer med Hilton og HH

Hvordan fikk du det? det var en dobbelkampanje i sommer, det har jeg faatt med meg, men bortsett fra det, hoeres 102K poeng voldsomt mye ut

Måtte inn og sjekke, og utskriften viser ca:
31 000 basepoeng
15 500 som 50% på basepoeng, valgte det i stedet for fly-miles
46 000 som Q3 triple your trip systemwide offer
7800 Gold VIP bonus
1000 hotel dining offer

Millennium Hilton Bangkok, upgrade fra billigste rom til King Executive.

Tilbake til Hilton Munich i dag, som sist april, billigste prepaid romrate gjort for 5 mnd siden. Rett til topps til Executive floor . Koselig lounge..;)

Tilbake til Hilton Munich i dag, som sist april, billigste prepaid romrate gjort for 5 mnd siden. Rett til topps til Executive floor . Koselig lounge..;)

Du har vel snart fornyet gullkortet ditt på ordinær måte du? :p

Helt utrolig hva en slik "feil" kan foere til. Marketing 101 ;):D

Tror det er flere her inne som er i ferd med å ryke på den der, ja. Er ikke langt unna jeg heller, bare på grunn av en slik "feil" :).

Tror det er flere her inne som er i ferd med å ryke på den der, ja. Er ikke langt unna jeg heller, bare på grunn av en slik "feil" :).

Det som er mest interessant er at alle kan faa HHonors Gold eller Diamond paa lovlig vis ved aa melde seg paa en enkel challenge med 4/8 opphold paa 3 maaneder. Det har vaert tilgjengelig en aarekke

Det blir fornyet på ordinært "lovlig" vis i november.....:colgate::colgate: Se hvor smart Hilton er....^_^ De har ikke tapt noe på dette styret.... Bevisst ??

Last edited:

Det blir fornyet på ordinært "lovlig" vis i november.....:colgate::colgate: Se hvor smart Hilton er....^_^ De har ikke tapt noe på dette styret.... Bevisst ??

Nei, dette var ikke bevisst, men det finnes utallige enkle maater aa faa HHonors Gold paa.

Hilton Zürich Airport - upgrade fra Queen Guest Room til Queen Executive.

Det beste av alt var likevel den tidlige innsjekken kl 0730 rett etter ankomst med TG F fra BKK. Deilig å kunne gå rett på rommet istedenfor å vente til normal innsjekkingstid. Fikk også velge 2 amenities, i tillegg til loungetilgang og internett-tilgang.

Alt i alt ganske fornøyd med upgradehistorikken så langt :D

Hilton Newcastle Gateshead, oppgradert fra billigste rom til executive room. Ok lounge med afternoon tea,canapés med drinker fram til kl 20.

Hilton Helsinki Airport: Executive Floor, to flasker vann, og frokost i restauranten. Antar at det serveres frokost i loungen også, men det sa hun ikke noe om.
Hilton Helsinki Airport, ble også oppgradert til Executive. Fikk også frokost, men så ikkeno vann.

Ellers hadde loungen hakket enklere servering en hva man er vant med for flyplasslounger. Ganske begrenset utvalg av drikke og "smårettene" bestod av posesnacks som ostepop, nøtter og saltstenger.

Da jeg spurte hvor lang tid sikkerhetskontrollen vanligvis tar om morgenen skremte de meg i resepsjonen med å si halvannen til to timer. :wow

Edit: fant vannet
Edit2: 3685 poeng + 500 eurobonus (dobbel dip) for en natt

Last edited:

Da jeg spurte hvor lang tid sikkerhetskontrollen vanligvis tar om morgenen skremte de meg i resepsjonen med å si halvannen til to timer. :wow

De har kanskje problemer med Deres finske dialekt :lol:

Hilton Beijing Capital Airport: Oppgradert fra billigste rom til King executive suite :D

"DoubleTree by Hilton Hotel Manchester - Piccadilly"
Fikk oppgradering til "executive" som vel betydde fra Queen til king, men fikk i alle fall et hjørnerom med god utsikt. Ikke noe executive lounge på hotellet. Hadde bestilt billigst mulig uten frokost og fikk voucher for frokost (kunne også valgt flere poeng istedenfor). De sa det var "complimentary minibar", men den hadde bare cola, øl, vin og annet som jeg ikke drikker. Kom sent så det beste frynsegodet var faktisk at jeg fikk en stor og varm sjokoladecookie, den var god.
Oppgradert fra King til King Deluxe, men det var et mye mindre rom enn hva jeg fikk sist. Det virker som om det er litt tilfeldig hva de kaller rommene.

Samme complimentary minibar uten noe av interesse, men fikk med en liten flaske vann. Voucher for frokost, men ikkeno sjokoladecookie denne gangen. :(

Edit: 3344 poeng + 500 eurobonus (dobbel dip) for en natt

Last edited:

Seattle Hilton, billigste rom... Rett opp i toppetasjen på Executive Floor, buffet frokost på Top of Hilton pluss Executive Lounge... Liker også godt beliggenheten... Men husker intet fra 1969 :headbang:old Skal uansett oppsøke den gamle arbeidsplassen... Koser oss..

Hilton Liverpool
Oppgradering til executive floor hvor man fikk frokost i loungen. Fikk også kode til wlan som man ellers måtte betale for. Det var mange som hadde vorspiel i loungen om kvelden mens de serverte småretter og det var ganske animert. Det stod 2 flasker vann på rommet, men det stod ikke noe om at det var gratis. Meldte fra om at minibaren ikke var mulig å åpne, men de klarte ikke fikse det i løpet av oppholdet.

Førsteetasje med resepsjon blir til meget støyende bar/disko om kvelden med dørvakter man må forbi for å komme inn i hotellet. Var glad jeg hadde rom i 7. som var øverste etasje for hotellet.

Edit: 6427 poeng + 500 eurobonus (dobbel dip) for én natt

Last edited:
Back