Tipp topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kaffe og forum før turen til toppen av byen går via vaksinesenteret i Nydalen. Nesten litt sånn god retrofølelse når vi skal ta coronavaksinen (men så er jo vind ikke fra Nesodden heller da). Ha en topp torsdag du også!

God morgen fra en liten koreansk drosjebil. Nå er det klart for fire dager med god mat og moro i Cannes med barndomsgjengen. Guttetur blir litt deiligere når en av luringene har kjøpt et virkelig hissig mansion på toppen over Cannes sentrum. I dag er det kanskje siste gangen jeg flyr Plus i Europa, vet ikke om det er vemodig jeg skal kalle det.

Morn fra RE11. Siste gang jeg må bytte til buss i Sande håper jeg, for selv om det går smooth så tar det 15-20 min lenger enn tog hele veien til Elvebyen

Gooodmorgen denne dejlige torsdag. Solen er på vej op under skyerne, og morgenkaffen fortæres imens man lytter til morgenradioen. I dag skal stå på lidt husligt her hjemme, inden der i morgen er almisse, og andre pligter der står for skud.

Hav en dejlig dag her 7.47 ;-)

Mornings fra L1. Da skal det kontoreres litt, før det blir ut for mat og drikke med kompiser etter jobb. Ha en fin dag.

Startet dagen med å booke en tur med EB sitt favorittselskap, Ryanair. Ellers er det noen dager til sesongens første tur til Milano og Inter-Udinese. Så da kan det jo snart bli helg :)

God morgenkaffe fra LH510. Himmel og hav - tårer i øynene her med svensk purser og en service uten like. Straks frokost etter gode syv timer på puten.

700b24fb441e030785c2fb9231aaeeca.jpg

Den følelsen når du har glemt at SAS har fjerna 24 timersregelen for avbestilling av flybilletter og man bestilte en altfor dyr billett bare litt på måfå... Jeg får vel bare ta den turen da, er ikke noe vits å få igjen en liten brøkdel av prisen uten å fly tenker jeg da. Om ikke annet så vil jo det gi en god del poeng. Så får jeg en uke i Sør Korea på fullstendig feil årstid og (les midt på vinteren), men ok det kan jeg nok overleve. Kjipt og kaldt vær er jo noe man er litt vant med her i nord. Jaja ellers er torsdagen fin, litt jobb i morgen og i helga så da blir det nå litt fri midt i uka. Helgevakter er ekstra best som regel pga de er bedre betalt og som regel roligere.

God morgen fra Ris. Kaffe og forum før turen til toppen av byen går via vaksinesenteret i Nydalen. Nesten litt sånn god retrofølelse når vi skal ta coronavaksinen (men så er jo vind ikke fra Nesodden heller da). Ha en topp torsdag du også!

Oooh, takk for påminnelse om vaksinen. Det er ikke dumt når man møter mye folk i jobb.

Den følelsen når du har glemt at SAS har fjerna 24 timersregelen for avbestilling av flybilletter og man bestilte en altfor dyr billett bare litt på måfå...

Ja, det der er skikkelig drit. Jeg hadde innmari flaks her for noen dager siden. Hadde sittet og booket flere billetter for noen andre den 11/9. Så skulle jeg booke til meg selv den 18/9, men av "vane" tastet jeg inn dato 11/9. Oppdaget i det jeg hadde trykket BETAL. Ringte SAS og siden det fremdeles var en dag til de nye reglene kansellerte de den bare. Nå hadde de da ikke gjort det. Synes det er skikkelig kjipt på et web interface. Alt annet man kjøper på nett kan man jo stort sett returnere eller ha angrefrist på. GRRRR etc

God morgen fra Lillestrøm. Her har man kontorert litt, og så tror jeg det blir tid til en liten 9-hulls operasjon på vei inn til bortekontoret altså.

I kveld har prinsessa lovet meg litt spesialiteter fra Värmland.

Ha en super torsdag

Ikke noe tipp-topp torsdag her. Vinteren kom tidlig i år gitt, allerede vært syk i 3 dager med Man-flu. Jobbet på tirsdag og skulle opp til kona på hytta, etter jobb, med byggevarer for å "renovere" loftet, der 60 år med muselort hadde samlet seg opp. Avreise ble utsatt til i går morges og med en Paracet innabords, fikk vi faktisk gjort litte grann, før vi returnerte på ettermiddagen. I dag blir det rett og slett å være syk og forberede seg pår en bra hard arbeidsdag i morgen med start 05.00. Jeg skal booke et par overnattinger i jobb sammenheng i Tr.heim om 3 uker, og kanskje et par flybiletter til vinterens ferie.
Så får jeg en uke i Sør Korea på fullstendig feil årstid og (les midt på vinteren), men ok det kan jeg nok overleve. Kjipt og kaldt vær er jo noe man er litt vant med her i nord.
Vi hadde fint men litt kjølig vær i Korea 7-9 januar i år. Vi så noen snøhauger på bakken på p-plassen ved DMZ ellers ikke noe snø. Hva med en uke å reise med tog rundt halvøya. Har du vært på Jeju? Må du være i Korea? Prøve en ferge fra Busan til Japan og fly tilbake. Fly til Taiwan, sør på Taiwan er det palmer og Kenting virket å være en skikkelig party-by. Du får se på alle mulighetene som åpner seg.

Håper alle har en bedre dag en meg.

God dag fra Forus,

Business as usual pluss litt til.
Travle dager , valgkamp inn i mellom jobbing og fritid.
Der kom forresten regnet , så da blir å hive om på dagens og morgendagens planer for valgkamp stands.
Det vil helst gå bra.
Ha en fortsatt god dag.

G'morgen, ja .. Torsdag igjen .. Fersk kaffe i koppen, gammel Jonas Fjeld på spiller'n og en stor hund under pulten ... Trangt for beina, ja..

Har avtale hos nevrologen på morran .. Litt usikker på hva han kan gjøre for meg, men han må jo få lov å melke systemet litt så lenge jeg slipper å betale. Burde nok heller vært her for to måneder siden, men det hadde'n ikke tid til. Den nevrologen jeg fikk anbefalt kunne ikke holde audiens før i januar ...

Fortsatt 'rar' følelse i venstre arm og ben samt i ansiktet, så jeg tror at det jeg trenger er bytte av et kretskort i hue, oppgradering av firmware og operativsystem samt en ordentlig reboot. Men vi får se ....

Nok Helseprat - over til Keflavik.

KABO_727.jpg

... så jeg tror at det jeg trenger er bytte av et kretskort i hue, oppgradering av firmware og operativsystem samt en ordentlig reboot. Men vi får se ....

Det kan det være flere som trenger. Håper det går bra hos nevrologen.

Det kan det være flere som trenger. Håper det går bra hos nevrologen.

Omtrent som jeg beskrev, men med litt andre ord ...

Fikk med meg litt sjokolade og norsk laks fra Aldi, så turen var ikke helt mislykket.

Kaffe og forum før turen til toppen av byen går via vaksinesenteret i Nydalen. Nesten litt sånn god retrofølelse når vi skal ta coronavaksinen

Er ikke det alt for tidlig i forhold til sesongvaksine?

Er ikke det alt for tidlig i forhold til sesongvaksine?

Det er - kanskje overraskende - faktisk det helt riktige tidspunktet for coronavaksine nå: det er en "coronabølge" i USA og Europa nå, unger begynner på skolen igjen, smitten begynner å spre seg. Hvis man vil beskytte seg mot corona - now is the time :) Influensavaksina bør tas "så sent som mulig", optimalt er Halloween.

Mas på telefon fra oppdragsgiver, men må vente på laboratoriet før jeg gir de det de vil ha...

Det er - kanskje overraskende - faktisk det helt riktige tidspunktet for coronavaksine nå: det er en "coronabølge" i USA og Europa nå, unger begynner på skolen igjen, smitten begynner å spre seg. Hvis man vil beskytte seg mot corona - now is the time :) Influensavaksina bør tas "så sent som mulig", optimalt er Halloween.

Mas på telefon fra oppdragsgiver, men må vente på laboratoriet før jeg gir de det de vil ha...

Jeg har tidligere blitt anbefalt coronavaksine noe senere på høst, siden vaksinene da er mer oppdatert enn de gamle vaksinene (i følge legen min). Jeg har tatt 6 doser med vaksine, samt at jeg har hatt korona 3 ganger. Siste gangen slo den ikke ut på hurtigtesten, men kun på fulle testen. Jeg har alle gangene fått det påvist på sykehuset når jeg har vært der i andre ærender. Resultatet har blitt innleggelse med full isoloasjon. Ikke mye morro.

Back