God morgen fra Ris. Kaffe og forum før turen til toppen av byen går via vaksinesenteret i Nydalen. Nesten litt sånn god retrofølelse når vi skal ta coronavaksinen (men så er jo vind ikke fra Nesodden heller da). Ha en topp torsdag du også!
Den følelsen når du har glemt at SAS har fjerna 24 timersregelen for avbestilling av flybilletter og man bestilte en altfor dyr billett bare litt på måfå...
Vi hadde fint men litt kjølig vær i Korea 7-9 januar i år. Vi så noen snøhauger på bakken på p-plassen ved DMZ ellers ikke noe snø. Hva med en uke å reise med tog rundt halvøya. Har du vært på Jeju? Må du være i Korea? Prøve en ferge fra Busan til Japan og fly tilbake. Fly til Taiwan, sør på Taiwan er det palmer og Kenting virket å være en skikkelig party-by. Du får se på alle mulighetene som åpner seg.Så får jeg en uke i Sør Korea på fullstendig feil årstid og (les midt på vinteren), men ok det kan jeg nok overleve. Kjipt og kaldt vær er jo noe man er litt vant med her i nord.
... så jeg tror at det jeg trenger er bytte av et kretskort i hue, oppgradering av firmware og operativsystem samt en ordentlig reboot. Men vi får se ....
Det kan det være flere som trenger. Håper det går bra hos nevrologen.
Kaffe og forum før turen til toppen av byen går via vaksinesenteret i Nydalen. Nesten litt sånn god retrofølelse når vi skal ta coronavaksinen
Er ikke det alt for tidlig i forhold til sesongvaksine?
Det er - kanskje overraskende - faktisk det helt riktige tidspunktet for coronavaksine nå: det er en "coronabølge" i USA og Europa nå, unger begynner på skolen igjen, smitten begynner å spre seg. Hvis man vil beskytte seg mot corona - now is the timeInfluensavaksina bør tas "så sent som mulig", optimalt er Halloween.
Mas på telefon fra oppdragsgiver, men må vente på laboratoriet før jeg gir de det de vil ha...