• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Herlig onsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen på en onsdag med en følelse av torsdag…for fredagen skal avspaseres. Kaffe og forum før turen går til toppen av byen og dagens oppgaver. Etter jobb blir det både besøk hos opphavet og en treningsøkt…kjedsomhet tror jeg er et fremmedord:-)

God morgen fra kontoret, mye å ta tak i om dagen og takk og lov så er det morsomt. Ble en god date-kveld i går med noen spanske druer og nydelig spekemat. Nok om det.. Nå må denne Teamsen skrus på.

Mornings fra Asker. Får vel snart følge minstemann til SFO, og meg selv til L1. Så jeg kan få kontorert litt, mens jeg speider markedet for noe mer spennende å drive hverdagene med. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Hjemmekontorering et par timer, før man stapper bager og barnevogn i bilen for å sette kursen mot Filipstad og MS Color Magic. Værmeldingen hos svigers tilsier at man nesten burde pakket med seg sommerdekkene til bilen også, men man får vel klare seg uten.

Morn fra Tønsberg. Hjemmekontorering et par timer, før man stapper bager og barnevogn i bilen for å sette kursen mot Filipstad og MS Color Magic. Værmeldingen hos svigers tilsier at man nesten burde pakket med seg sommerdekkene til bilen også, men man får vel klare seg uten.

Har man pollenallergi må man ta med medisiner, her er oren i full spredning siden 4-5 dager.... Gikk rett fra snø over i 14 grader og full vår 🫠
Kaffe, excel og 70% mørk sjokolade i dag (for å feire at Glimt stadig vekk gleder et nordnorsk hjerte :D )

God morgen fra R14 inn til bortekontoret. Så ikke på ,og skal ikke late som jeg plutselig er så interessert, men faen for en bragd av Bodø Glimt. De gutta har trua på hva de kan få til!

Her venter bortekontoret og ymse møter igjen. Kanskje jeg får tid til å faktisk prøve å selge noe også.

Ha en best onsdag

Bodø-Glimt legges merke til. Selv om man ikke så kampen. God formiddag fra Forus. Lunsj unnagjort. Nå er det sjarmøretappen igjen før det blir et par dager fri. Med alle i husstanden friske satser jeg på at det blir noen timer på sofaen både torsdag og fredag.

God formiddag fra Klepp. Kaffe må til når det skorter på søvn. Barn er herlig, men på natten skal de helst sove...

Og var det ikke for en trip-rapport, spotter-alerts og andre ymse skriverier her på forumet hadde jeg ikke en gang fått med meg at Bodø-Glimt har hatt en kamp :p

God dag fra SVG.

Helikopteret gikk dessverre på tid så det ble hjem og ingen «milking the cash cow», så da er det hjem på fri og ikke en eneste reiseplan, bortsett fra en liten biltur i morgen.

Ja ja, 6 uker til neste hjemreise og mulighet for ekstra opphold om bord.

G'morgen .. ja, stor stas med Glimt. Utrolig imponerende, og det legges godt merke til her ute i koloniene også.

Har allerede utført dagens plikter, så nå skal resten av dagen brukes til minst mulig. Ellers er det i dag 20 år siden jeg tok en gjeng amerikanske Pentagon-offiserer til en konferanse i Buenos Aires. Mye rart parkert i grøftekantene rundt omkring.

Skrev forøvrig en liten TR fra turen ...

IMG_0939.webp

Back