Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
Jeg tror skeptikerne blir veldig overrasket her mht det å fylle denne maskinen 5 ganger i uka. Belegget i sommer er allerede meget bra, ved at TG har flyttet alle som hadde utreise fra OSL via CPH/ARN/FRA til direkteruten.
Jeg har mer tro paa OSL enn 747 avgangene til Thai til CPH og ARN. Nordmenn viser at de setter pris paa direkteruter, se bare paa CO til EWR, COs mest loennsomme intercont europarute!
Klart ruten selger og kommer til aa bli en kjempesuksess, men jeg liker ikke aa handle billetter hos Orkideekspressen. Derfor haaper jeg at man snart faar ut fingern og gjoer billetter tilgjengelig via mer populaere kanaler. Jo flere salgskanaler bra prisede billetter er tilgjengelig, jo stoerre suksess faar selvsagt ruten.
Fra ett bedriftsoekonomisk perspektiv er det selvsagt helt hoell i huet aa bruke en slik konfigurert maskin til OSL, saerlig dersom oljeprisen fortsetter oppover. Bruker mye suppe den der kjerra i forhold til antall seter ombord. og 50/50 premium/oekonomiklasse konfig tror jeg alle kan vaere enig i ikke er optimalt...