Thai til OSL???

Status
Not open for further replies.
De ligger inne i Amadeus for 'vanlig' salg. Men, som Farmer sier, de vil ikke komme opp på våre sider før de har fått lastet inn prisene sine.
 
Blir det fortsatt A340-500 i vinterhalvåret eller skifter de som noen har antydet?

Tenker på å booke, men vil da være rimelig trygg på A340-500 ellers flyr jeg like gjerne SQ via en europeisk hub.
 
Blir det fortsatt A340-500 i vinterhalvåret eller skifter de som noen har antydet?

Tenker på å booke, men vil da være rimelig trygg på A340-500 ellers flyr jeg like gjerne SQ via en europeisk hub.

Tror du trygt kan booke Thai. Hvis det blir et bytte, blir det 99% til B772-ER, og den er nesten like komfortabel som A 345.
 
Tror du trygt kan booke Thai. Hvis det blir et bytte, blir det 99% til B772-ER, og den er nesten like komfortabel som A 345.

Jeg er alltid skeptisk til 777, er jo noen som har 3-4-3 config, og det er ganske trangt, har Thai 3-3-3 config på 777? Dessuten er det etter min mening en fordel med Airbus sine 2-setere ved vinduet, litt mindre mas å komme seg inn og ut av seter da.
 
Jeg er alltid skeptisk til 777, er jo noen som har 3-4-3 config, og det er ganske trangt, har Thai 3-3-3 config på 777? Dessuten er det etter min mening en fordel med Airbus sine 2-setere ved vinduet, litt mindre mas å komme seg inn og ut av seter da.

De fleste 777 jeg har flydd de siste årene har hatt 1-2-1-konfig, og på noen dårlige dager har jeg endt med 2-2-2. :colgate:

-A
 
Har Thai 3-3-3 config på 777? Dessuten er det etter min mening en fordel med Airbus sine 2-setere ved vinduet, litt mindre mas å komme seg inn og ut av seter da.
Stemmer at Thai har 3+3+3 på sine 777er. Hvis det er slik at muligheten er stor for at vi får 772 fra vinterprogrammet hadde det vært knall. T7 er etter min mening det peneste passasjerflyet som finnes.
 
Hvem skal ha catering for TG på Gardermoen?

Blir vel også en ny utfordring siden hverken USAirways eller Continental holder samme kvalitet på maten som TG.... og resten er jo bare innen Europa...
 
Mest sannsynlig blir det fortsatt A35 til vinteren også. BKK-LAX ruta ligger inne som nå, og de vil fortsatt alternere disse 4 A345 maskinene BKK-LAX-BKK-OSL-BKK.
 
Det er vel en merkelig måte å alternere disse A345'erne på?

OSL-BKK 1505 - 0610
BKK-LAX 1920 - 2125
LAX-BKK 2325 - 0640 (17,5 timer!!)
BKK-OSL 0035 - 0700

Dvs at disse maskinene blir stående på bakken i BKK fra morgen til sen kveld om jeg har forstått det rett? Er det så god utnyttelse av maskinene da?

BF:cool2
 
Det er vel en merkelig måte å alternere disse A345'erne på?

OSL-BKK 1505 - 0610
BKK-LAX 1920 - 2125
LAX-BKK 2325 - 0640 (17,5 timer!!)
BKK-OSL 0035 - 0700

Dvs at disse maskinene blir stående på bakken i BKK fra morgen til sen kveld om jeg har forstått det rett? Er det så god utnyttelse av maskinene da?

BF:cool2

Du skal ikke utlukke de gjør som SQ gjør, og bruker de på noen korte, lokale ruter uannonsert for å holde crew trent. SQ bruker sine 340-500'er på CGK rett som det er, utenom hva som står i ruteplanen.

-A

PS: Og jeg har flydd SIN-EWR med 19:20 på klokken, det er langt.
 
Du skal ikke utlukke de gjør som SQ gjør, og bruker de på noen korte, lokale ruter uannonsert for å holde crew trent. SQ bruker sine 340-500'er på CGK rett som det er, utenom hva som står i ruteplanen.
Mener at de gjør det. A345 brukes vel også på BKK-CNX. Men mulig at det er en mellomstopp på en annen rute?
 
Last edited:
Mener at de gjør det. A345 brukes vel også på BKK-CNX. Men mulig at det er en mellomstopp på en annen rute?

345 BKK-CNX har jeg aldri sett, hverken live eller i tidtabellene. Og jeg har reist (og bestilt billetter og sjekket flytype) ganske mange ganger den strekningen hver vinter.
 
I tillegg til 777, 747, 737 osv osv.

Thai bruker jo det meste på HKT og CNX, men 345 og 346 har jeg hittil ikke sett (selv om det ikke betyr at det aldri har forekommet)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top