Thai til OSL???

Status
Not open for further replies.
Ving har følgende tilbud sendt ut på mail i dag:

Nyhet! Thai Airways fra Oslo til Bangkok

Med Thai Airways kan du fly direkte til Bangkok mandag, onsdag, torsdag, fredag og søndag med moderne fly av typen Airbus A340-500.

Åpningstilbud - Opplev Premium Economy Class
I perioden 15. juni - 15. august gir vi deg et åpningstilbud i Thai Airways unike Premium Economy Class.

Her sitter du meget komfortabelt med hele 106 cm seteavstand. Alle seter har individuelt underholdningssystem. Maten er både velsmakende og variert, du kan velge mellom flere hovedretter.

Åpningstilbud - Startpakke Bangkok fra 9.345,- pr. person
Fly t/r og 3 netter med hotell. Avreise i perioden 15. juni - 15. august

Det er jo tydelig de fokuserer på premium-tilbudet - og med configen skulle det bare mangle. Men 9000 for t/r i Y+ og et par netter på hotell er da virkelig ikke ille... Tror dette kan gå bra jeg...

Det er jo tydelig de fokuserer på premium-tilbudet - og med configen skulle det bare mangle. Men 9000 for t/r i Y+ og et par netter på hotell er da virkelig ikke ille... Tror dette kan gå bra jeg...
Det må jo være gode priser for paxen og god nok inntjening for Thai dersom det skal gå bra, holder ikke med en av delene.

Selvsagt, men inntjening for Thai tror vel jeg er mest knyttet til volum slik flyvningen og prisingen er lagt opp.

Er det noen som har peiling på hva økonomiklasse billettene koster? Har en kamerat som skal til Thailand i sommer!

3 Netter i Bangkok syns jeg hørtes veldig lite ut.

Nå er vel dette opplegget lagt opp med tanke på at man reiser videre til f.eks Phuket, Krabi, Hua Hin etc eller andre steder i Sørøst Asia. 3 netter i Bangkok er nok akkurat passe for de fleste som en del av en lengre tur.

Med 2 netter i Tokyo fra Norge så er man nok litt over gjennomsnittet glad i å fly...

Vi var 3 netter i Bangkok som første del av en ferie til Hua Hin. Jeg syntes det fungerte ganske dårlig.
Første dagen var man så trøtt etter flyreisen at man knapt enset det man så. Så hadde man to dager til å se hele den enorme byen, som man egentlig hadde trengt et par uker på.
Når vi reiste derifra hadde vi følselsen av at vi ikke hadde sett noe.
Neste gang jeg skal til Thailand skal jeg ha minst en uke i Bangkok.

Hva er galt med 3 netter i Bankok? Jeg var 2 netter i Tokyo vinter og det fungerte utmerket det

Han klarte å være våken også. Andre som var med kom og var kun 1 natt. En uke som jeg var passet veldig bra for Tokyo og et par andre byer.

Nå misforstod nok jeg dette som en tur-returflight og da syns hvertfall jeg at det blir litt i lengste laget med fly. Har for all del ikke nektet noen andre å mene at det er ok!

Nå misforstod nok jeg dette som en tur-returflight og da syns hvertfall jeg at det blir litt i lengste laget med fly. Har for all del ikke nektet noen andre å mene at det er ok!

Tre netter i Seattle gikk da fint, gjorde det ikke? ;)

Etter et raskt søk på FINN fikk jeg opp 8215,- hvis jeg reiser i perioden 13-27/7.

fra reisefeber.no:
NON-STOP RUTE MELLOM OSLO OG BANGKOK!
Den nye ruten starter 15. juni, med 5 ukentlige avganger på mandag, onsdag, fredag, lørdag og søndag. THAI skal bruke et av sine nyeste fly, en Airbus 340-500.
Fly til Bangkok fra 5995,-

Ellers er det "One night in Bangkok.................." som gjelder.

3 Netter i Bangkok syns jeg hørtes veldig lite ut.

Dette er en såkalt startpakke som inkluderer fly t/r og 3 netter på hotell. Så utvider man ferien selv etter behov med noen dager ekstra i BKK eventuellt en tur ut på øyene før man returnerer hjem.

Dette er fantastisk.Endelig en direkterute til Thailand.
Jeg bestilte tur i Aug. Bet 11000 for 14 dager med hotel.
Veldig bra pris. Etter jeg forsto på Ving så var flyet så og si fult.

Dette er fantastisk.Endelig en direkterute til Thailand.
Jeg bestilte tur i Aug. Bet 11000 for 14 dager med hotel.
Veldig bra pris. Etter jeg forsto på Ving så var flyet så og si fult.

Gratulerer med en fin pris:D Ving har helt sikkert allotment ( et visst antall seter ) på hver avgang og det er nok de de har ment med fullt fly, dvs de har solgt "sine" seter.

Status
Not open for further replies.
Back