Blir det fortsatt A340-500 i vinterhalvåret eller skifter de som noen har antydet?
Tenker på å booke, men vil da være rimelig trygg på A340-500 ellers flyr jeg like gjerne SQ via en europeisk hub.
Tror du trygt kan booke Thai. Hvis det blir et bytte, blir det 99% til B772-ER, og den er nesten like komfortabel som A 345.
Jeg er alltid skeptisk til 777, er jo noen som har 3-4-3 config, og det er ganske trangt, har Thai 3-3-3 config på 777? Dessuten er det etter min mening en fordel med Airbus sine 2-setere ved vinduet, litt mindre mas å komme seg inn og ut av seter da.
Stemmer at Thai har 3+3+3 på sine 777er. Hvis det er slik at muligheten er stor for at vi får 772 fra vinterprogrammet hadde det vært knall. T7 er etter min mening det peneste passasjerflyet som finnes.Har Thai 3-3-3 config på 777? Dessuten er det etter min mening en fordel med Airbus sine 2-setere ved vinduet, litt mindre mas å komme seg inn og ut av seter da.
Står på Thaiair.com at de skal ha det ja. Les mer her: http://thaiair.com/thai-services/in-the-air/en/royal-silk-class-services.htmHar Thai B772-ER nyeste Business setene?
Da er de faktisk nesten bedre enn A340-500...
Det er vel en merkelig måte å alternere disse A345'erne på?
OSL-BKK 1505 - 0610
BKK-LAX 1920 - 2125
LAX-BKK 2325 - 0640 (17,5 timer!!)
BKK-OSL 0035 - 0700
Dvs at disse maskinene blir stående på bakken i BKK fra morgen til sen kveld om jeg har forstått det rett? Er det så god utnyttelse av maskinene da?
BF:cool2
Mener at de gjør det. A345 brukes vel også på BKK-CNX. Men mulig at det er en mellomstopp på en annen rute?Du skal ikke utlukke de gjør som SQ gjør, og bruker de på noen korte, lokale ruter uannonsert for å holde crew trent. SQ bruker sine 340-500'er på CGK rett som det er, utenom hva som står i ruteplanen.
Mener at de gjør det. A345 brukes vel også på BKK-CNX. Men mulig at det er en mellomstopp på en annen rute?
Mener at de gjør det. A345 brukes vel også på BKK-CNX. Men mulig at det er en mellomstopp på en annen rute?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.