Thai til OSL???

Status
Not open for further replies.
Er det slik at man vil kunne se "alle" samtidig på OSL? I såfall hvilken dag burde man dra ned? MAN/TIR/ONS/TOR/FRE/LØR/SØN?
 
Skal jo mye til for å fylle opp en slik maskin 5x ukentlig; Så lurer derfor om det i fremtiden kan tenkes at OSL blir en slags mellomstopp for en rute som kan gå lengere østover, og at folk da kan gå av/på i Oslo? F.eks BKK-OSL-BOS-OSL-BKK, hvis dere skjønner hva jeg mener?
 
Synd for sas, men de kan skylde på seg selv at de har oversett osl i langrute sammenheng...

Sånn på sidelinjen:

OSL har nå CO til øst-kysten av USA, en *A-partner.
OSL har nå TG til asia, nok en *A-partner.

Da har vel SAS-ledelsen fått det slik man vil, nå er det jo lite håp å starte opp noe fra OSL ene eller andre veien.

-A
 
Skal jo mye til for å fylle opp en slik maskin 5x ukentlig; Så lurer derfor om det i fremtiden kan tenkes at OSL blir en slags mellomstopp for en rute som kan gå lengere østover, og at folk da kan gå av/på i Oslo? F.eks BKK-OSL-BOS-OSL-BKK, hvis dere skjønner hva jeg mener?

De kan jo sende maskinen videre til LAX:p
 
Sånn på sidelinjen:

OSL har nå CO til øst-kysten av USA, en *A-partner.
OSL har nå TG til asia, nok en *A-partner.

Da har vel SAS-ledelsen fått det slik man vil, nå er det jo lite håp å starte opp noe fra OSL ene eller andre veien.

-A
Tja, kan hende at SAS NO og WF feed til Oslo er bedre enn at KLM , BA og Finnair skal få disse pax ?

Så er det jo både US og CO på østkysten da.
 
Pressemelding ute.

Sakset fra thaiairways.no:

Thai Airways International Public Company Limited is pleased to announce the introduction of a new non-stop service between Oslo and Bangkok.

The operation will start on 15th June, 2009 and there will be 5 weekly departures on Monday, Wednesday, Friday, Saturday and Sunday. Departure time from Oslo is 14.55 hrs. with arrival Bangkok at 06.20 hrs. local time on the following day. Departure time from Bangkok is 00.35 hrs. with arrival Oslo at 07.00 hrs. local time on the same day.
The schedule has been adjusted to fit with domestic flights in Norway, as well as with THAI’s flights between Bangkok and regional routes in Asia and Australia/New Zealand.

THAI will use one of its newest aircraft, Airbus 340-500. The seat capacity is 215, divided into 60 flatbed seats in Royal Silk Class, 42 seats in Premium Economy Class, and 113 seats in Economy Class. The seat pitch is 60 inches in Royal Silk Class, 42 inches in Premium Economy Class and 36 inches in Economy Class. All seats are equipped with personal in-flight entertainment screens. The cargo capacity is 15 tons, equivalent to 80 cbm.

The service between Oslo and Bangkok is introduced 30 years after opening of THAI’s sales office in Oslo in 1979. Since then, the growth of traffic between Norway and Asia, leisure as well as corporate, has increased steadily. In 2008, more than 130,000 Norwegians visited Thailand, and THAI has several times received the Norwegian Grand Travel Award for best intercontinental airline.

For more information, please contact:
District Sales Manager Hilde Hirai, +47 90111189, or Area Sales Manager Flemming Sonne, + 45 26750002
 
Jeg tror ikke at flyvalget er så dumt - sånn kapasitetsmessig i alle fall. 215 seter totalt passer bra med Oslo-markedet, en 747-400 blir for stor! Dessuten er nordmenn betalingsvillige så at vel 100 av setene er i Business og Premium Economy, er ikke så dumt! At det er et nytt og fresht fly er også en fordel når en ny rute introduseres, da går ryktene om positive opplevelser etter hvert som folk får prøvd tilbudet. Dette gleder vi oss til!
 
Kommer det noen gode priser her, så vil jeg prøve å overtale fruen til å tilbringer deler av sommerferien i thailand. Lysten på å prøve dette produktet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top