sail4fun
ScanFlyer Mile High Club
I såfall må du sette SAS stickers på maskinen![]()
Holder det med codeshare ....

I såfall må du sette SAS stickers på maskinen![]()
Hvorfor ingen pressemeldinger fra OSL (slik som da Air Berlin bestemte seg for Berlin - OSL- Berlin) eller fra Thai Airways?
Espen
Holder det med codeshare ....![]()
Også må du jo også finne et sted å parkere den i de 7t 55min, den skal stå på bakken der oppe![]()
Synd for sas, men de kan skylde på seg selv at de har oversett osl i langrute sammenheng...
Skal jo mye til for å fylle opp en slik maskin 5x ukentlig; Så lurer derfor om det i fremtiden kan tenkes at OSL blir en slags mellomstopp for en rute som kan gå lengere østover, og at folk da kan gå av/på i Oslo? F.eks BKK-OSL-BOS-OSL-BKK, hvis dere skjønner hva jeg mener?
Tja, kan hende at SAS NO og WF feed til Oslo er bedre enn at KLM , BA og Finnair skal få disse pax ?Sånn på sidelinjen:
OSL har nå CO til øst-kysten av USA, en *A-partner.
OSL har nå TG til asia, nok en *A-partner.
Da har vel SAS-ledelsen fått det slik man vil, nå er det jo lite håp å starte opp noe fra OSL ene eller andre veien.
-A
Tja, kan hende at SAS NO og WF feed til Oslo er bedre enn at KLM , BA og Finnair skal få disse pax ?
Så er det jo både US og CO på østkysten da.
Visstnok ikke alt for mange ukene, men de har vel hatt møter og "fått" TG.SGS skal vist nok ha vist om dette en god stund, og min kilde hos dem sier at Thai og SGS har hatt møter alt.
Thai Airways International Public Company Limited is pleased to announce the introduction of a new non-stop service between Oslo and Bangkok.
The operation will start on 15th June, 2009 and there will be 5 weekly departures on Monday, Wednesday, Friday, Saturday and Sunday. Departure time from Oslo is 14.55 hrs. with arrival Bangkok at 06.20 hrs. local time on the following day. Departure time from Bangkok is 00.35 hrs. with arrival Oslo at 07.00 hrs. local time on the same day.
The schedule has been adjusted to fit with domestic flights in Norway, as well as with THAI’s flights between Bangkok and regional routes in Asia and Australia/New Zealand.
THAI will use one of its newest aircraft, Airbus 340-500. The seat capacity is 215, divided into 60 flatbed seats in Royal Silk Class, 42 seats in Premium Economy Class, and 113 seats in Economy Class. The seat pitch is 60 inches in Royal Silk Class, 42 inches in Premium Economy Class and 36 inches in Economy Class. All seats are equipped with personal in-flight entertainment screens. The cargo capacity is 15 tons, equivalent to 80 cbm.
The service between Oslo and Bangkok is introduced 30 years after opening of THAI’s sales office in Oslo in 1979. Since then, the growth of traffic between Norway and Asia, leisure as well as corporate, has increased steadily. In 2008, more than 130,000 Norwegians visited Thailand, and THAI has several times received the Norwegian Grand Travel Award for best intercontinental airline.
For more information, please contact:
District Sales Manager Hilde Hirai, +47 90111189, or Area Sales Manager Flemming Sonne, + 45 26750002
Når åpner de bookingen?:colgate:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.