Hjemrejsen er med Flyskifte i BKK
Så det betyr en 3x ukentlig CPH-HKT-BKK-CPH, itillegg til daglig BKK-CPH-CPH?
Hva vil rutetidene være? Og snakker vi sesong eller hele året?
Den var overraskende! Men det er sikkert marked for det!
Det jeg undrer meg over, er at den kun går en vei, og at returen er via BKK. Spørsmålet da er om BKK øker fra 7 til 10 ukentlige BKK-CPH (De ekstra flyene kommer seg vel neppe til CPH tomme?!?) og eventuelt hvilke avgangstidspunkter vi snakker om? Kan det være dagflight fra BKK?
BF:cool2
Det er et mysterium. København har vel klart å selge inn den vanlige leksa om at alle svensker og nordmenn uansett med glede reiser via CPH.Det som forundrer meg er! Hvorfor ikke fra ARN? Det er mange flere reisende til Thailand fra ARN en CPH. :headbang
Det er et mysterium. København har vel klart å selge inn den vanlige leksa om at alle svensker og nordmenn uansett med glede reiser via CPH.
Det er et mysterium. København har vel klart å selge inn den vanlige leksa om at alle svensker og nordmenn uansett med glede reiser via CPH.
Betyr dette kanskje at flyene kommer til å gå i triangel disse dagene som er aktuell? BKK-CPH-HKT-BKK?
Kan denne bli satt inn på BKK-CPH-BKK ?
Den første av thai B747-400 med oppgradert-seter alle 3 klassene.
http://www.hflight.net/forums/uploads/monthly_05_2011/post-1638-0-41319000-1306769249_thumb.jpg
Den skal gå på Frankfurt. Det er kun økonomi som er oppgradert, business og first er uendret.
Vi har et relativt stor kontor i HK
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.