Delta starter Minneapolis-København (Mai 2025)

Re: Delta starter Minneapolis-København (Mai 2025)

Någonting säger mig att den går lite bättre än först förväntat. Först utvidgas frekvensen och nu kapaciteten. Är nästa steg att det blir till en helårs ;)

Kapasiteten på -900 er 281 seter mot -300 som har 282, så er hvertfall ikke utvidet. Sannsynligvis endres det for å passe inn med andre ruter som bruker -900.

Kapasiteten på -900 er 281 seter mot -300 som har 282, så er hvertfall ikke utvidet. Sannsynligvis endres det for å passe inn med andre ruter som bruker -900.

OK :lol: trodde faktiskt att det var lite mer till fördel för 900. Vet inte Deltas konfiguration men läste mig till att 900 hade cirka 30 fler. Så var det bara jag som hoppades för mycket på en uppgradering…

Med den filosofien er det mange byer som ikke burde hatt langdistanse flyvninger...

OSL dekker betydelig flere byer i Norge og det med stort volum.

Ingen tvil om at Oslo dekker betydelig flere byer i Norge, det er jo en selvfølge, men svært mange av de andre større flyplassene i Norge har svært gode forbindelser til spesielt AMS, CPH og FRA, og da foretrekkes ofte de flyplassene. Men det er og blir betydelig enklere, som i dette tilfellet, å fly via CPH for oss, spesielt på reise inn til Norge. Jeg har absolutt ingenting i mot OSL generelt, men vil selvfølgelig ha en smidigst mulig reise, og da vinner CPH I 10 av 10 utenlandsreiser. CPH er jo også enklest for en veldig stor del av Sverige, og selvfølgelig hele Danmark.

Regner med at du kan nevne i fleng andre byer som ikke burde hatt langdistanseflyvninger, men i dette tilfellet var det CPH vs OSL det var snakk om, og smidigheten for de reisende.

Med den filosofien er det mange byer som ikke burde hatt langdistanse flyvninger...

OSL dekker betydelig flere byer i Norge og det med stort volum.
I utgangspunktet synes jeg det er flott med flere langdistanseflyvninger fra Oslo. Men - siden jeg bor i Trondheim, skyr jeg videreforbindelser via OSL fra utlandet dersom det ikke er mulig med "Domestic Connections". Da er det mye smidigere å reise via CPH eller AMS for å unngå tullet med å ta ut bagasje og alt det innebærer av ekstra tid, plunder og heft!

Sent fra min SM-T860 via Tapatalk

Back