Hvor finner jeg seat map for min flight? Finner verken på Check Your Booking eller på Flight Info.Det er bare å sjekke seatmap nå det. Tok en vilkårlig sjekk på BKK-LHR 01MAY og begge TG avgangene har 9 seter i F.
Hvor finner jeg seat map for min flight? Finner verken på Check Your Booking eller på Flight Info.
Mulig de har en begrensing på 9 seter på alle 747 flighter, for å ikke overbooke First ?
Slik så kabinen ut midt under flighten da jeg fløy samme strekning.Har en tur midt i mars hvo seatmap viser 10 seter BKK SYD.. Men. Har så mange turer med "hytte" framover det gjør ingenting ...
Hvorfor så opptatt om man får et fly med 9 eller 10 seter? Det er vel ikke hardproduktet i F som Thai sliter med, både den halvgamle 744 og 77W henger tålig bra med i forhold til konkurrenter. Mat og service er derimot mest miss og litt hit, og det er uavhengig av antall seter.
Ikke helt enig! Bildet over viser vel kabinen i en Biz oppsett (lilla puter og nakketørkle (eller hva det nå heter). F har gult.
Hadde jeg fått setene på bildet som biz, ville jeg vært fornøyd, men som F var de ikke spesielt hyggelige i forhold til de nyere. Hadde begge deler t/r HKG i sommer, og jeg følte jeg satt trangt og dypt i de gamle setene (nei jeg er ingen pygme!), bordet var skjevt og tv skjermen mikroskopisk og kunne ikke stå av seg selv uten at jeg holdt på den. Underholdningen gikk i loop, så jeg vil vel mene at på en lenger tur, så har det betydning hvis man har betalt for F.
Når det gjelder maten og servicen kan jeg ikke si meg mer enig. Drikkevarene derimot synes jeg de gjør bra!
Noen som vet hvilken versjon som er mest vanlig å bruke på ARN/CPH nå?
Det er vel bare 1 eller 2 744 igjen med den eldste setekonfigurasjonen og den bruker etter det jeg forstår mest på HKG ruten. Så da må vel det meste gå med den nye? Mye for penga der, som andre også har poengtert i så fall.
Noen som vet hvilke reg som fortsatt har gammel config?
Har lest igjennom denne tråden og lurer på et par ting:
Med forbehold om flybytte:
1. Er det slik at hvis Seatmap viser 9 i F på den spesifikke flygningen så er det ny F?
2. Hva er forskjellen på halvmoderne F og ny F? Er noen av flyene bare oppgradert "litt" eller? Trodde at hvis de tok inn flyene så oppgraderte de dem fullt ut.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.