Condor med nye farger

Det er nok sett i sammenheng med en annen del av pressemeldingen som beskriver «Inspiriert von Sonnenschirmen, Badetüchern und Strandliegen entwickelt sich Condor zum unverwechselbaren und einzigartigen Ferienflieger.»

Vet ikke jeg, men sist jeg så stripete håndduker og solsenger var på videoer fra 1980. Vi har noen blåhvit stripete strandhåndduker her fra svigers (som jo er tyske), men det er mer for en maritim nord-tysk stil og ikke fordi Granka og Malle er stripete..
En enkel løsning hadde vel vært å male noen solsenger og strandhåndduker på flyet da :D

Utrolig slitsomt og skjærer i øynene men vil gjerne få det på sensoren en dag. Jeg tenker på kræsjtesting av biler med det mønsteret der...

Dette er noe av det jævligste og styggeste jeg noen gang har sett på noen fly. I de siste årene har det kommet mange nye mindre pene og kjedelige "paint jobs", men dette er det verste!

De har i alle fall oppnådd en ting : Oppmerksomhet !
Hvorvidt det selger er en annen sak.

Jag gillar den skarpt, färgglad, originell och knyter an till den marknaden de opererar i. Kanske inte så lugn och harmonisk men riktigt fyndig.

Første i blått

https://twitter.com/TheAviationBeat/status/1514343006618501129

FQQGs0XXMAE1Y4A

767-flåten skal etter sigende ikke lakkeres om til stripene, gitt at de er på vei ut.

Den vokser på meg… befriende annerledes.

Litt enig faktisk. Jeg må innrømme at den ikke er favoritten. AA er nok nærmere det. Men den ser litt ut som lørdagsgodis og det er fint

Står i alle fall i stil med kontrastmalingen som er på master ol. rundt om.

Back