Thai oppgraderer sine 747-400. Nytt interiør!

Re: Thai oppgraderer sine 747-400. Nytt interiør!

TGZ (nr 2 med nytt F,C,Y) er på vei til ARN nå. Siden F er ikke solgt på denne ruten, de vil sikkert si at de som har betalt for C i dag og i morgen vil faktisk sitte i F seksjon av flyet. Ganske bra deal...

Helt latterlg faktisk av TG å ikke sette de 2 fly med nye klasser på faste ruter...

Det kommer nok an på belegget. Ser det er god plass bakover, så sjansen for at de holder seksjonen stengt er til stede. Ville heller ikke være uvanlig i slike tilfeller. Ser også at det står 'IR' i Amadeus, som indikerer at det har vært et versjonsbytte.

Rettelse: rad 1-3 er C i dag ... those lucky bastards .....

Thai Airways har ju bara premium eco på BKK/HKT-ARN/CPH..ett unikt koncept till Sverige och Danmark.

Min vän flög just idag BKK-ARN med TGZ i premuim eco och för 4 veckor sedan flög han TG i C BKK-FRA. Enligt honom var det exakt samma måltidsupplägg i C på BKK-FRA som i premium eco på BKK-ARN idag.
Tydligen har TGZ samma slags stolar i F som Thai A380 i F.
De som bokat både Premium eco och C med TG idag med TG960/961 får verkligen en bra inflight upplevelse!

Jeg reiser MYE - Thai sin nye Premium klasse fra CPH til BKK på 747 er helt fantastisk. Dette er MYE bedre enn SAS Biz og halve prisen. Champis før take off - SAS har nå et skarve glass juice eller lunkent vann. Oppfølging hele tiden. Bestilling i god tid før maten kommer. Brettet blir hentet når du er ferdig med å spise - setene er utrolig gode. Film i gdt utvalg +++. Hvis det er noe jeg skal sette fingeren på var at vinen til maten ikke var den som sto i menyen, men hva gjør vel det da den passet helt perfekt til mitt måltid. Ja ja Osten var litt kjørlig, og vinagretten til salaten det samme, men på en 11 timers flytur kan en vente litt - GRATULERER Thai dere slår SAS sønder og sammen.....dette er MEGET bra til en billig penge.

SAS lägger ner sin rutt till BKK i april.
Sedan blir det DY som ska konkurrera mot TG. Kjos kan mycket väl misslyckas med det..
Jag kan personligen inte se något skäl i världen att välja DY premium framför TG premium eco på ARN-BKK.
Idag tar DY ca 14000 SEK för ARN-BKK ToR i Premium...dvs betydligt mer för än TG premuim eco för en sannolikt mkt sämre produkt!

SAS lägger ner sin rutt till BKK i april.
Sedan blir det DY som ska konkurrera mot TG. Kjos kan mycket väl misslyckas med det..
Jag kan personligen inte se något skäl i världen att välja DY premium framför TG premium eco på ARN-BKK.
Idag tar DY ca 14000 SEK för ARN-BKK ToR i Premium...dvs betydligt mer för än TG premuim eco för en sannolikt mkt sämre produkt!

De legger ikke ned, men det blir en vinter rute..

Noen som har fløyet Bangkok-Stockholm (TG962) i det siste og vet hva slags 747-maskin Thai opererer med der for tiden? Nytt eller gammelt interiør?

Thai har nesten byttet ut alt interiør på sine sine 747 - reise sist uke med 747 fra Phuket til BKK - nytt interiør. Det er blitt MEGET bra

Siden jeg skal fly BKK-LHR i mai i F er spenningen nå svært stor om jeg får 747 med ny F, siden Thai har bytta ut 346 på denne ruta med 747.

Siden jeg skal fly BKK-LHR i mai i F er spenningen nå svært stor om jeg får 747 med ny F, siden Thai har bytta ut 346 på denne ruta med 747.

Sjansene for å få den gamle 14F blir stadig mindre :) Av de 6 som var i gammel konfig, så har 3 allerede blitt oppgradert, og én skal visst være inne nå. Ser bra ut i forhold til din tur i mai :) Men hva man får vet man helt ikke sikkert før man har boardet, tatt av og landet...Er det mulighet for å bli TG'ed så kan det skje :p

Har TG 744 i F 13. feb MUC BKK, ved sjekk hos TG er det den nye på den datoen. Men med alle forhold om endring.. De la til at den 16. feb er det den gamle.

Mars t/r BKK SYD også med TG 744 også i F. I følge deres websider er de nesten utelukkende med den nye... ( Alle flighter med UA 's MP miles )

Back