Thai oppgraderer sine 747-400. Nytt interiør!

Re: Thai oppgraderer sine 747-400. Nytt interiør!

Den nye virker litt som "å bli satt i bås". Uten å ha prøvd det synes jeg det virker litt innestengt og upersonlig. Men det er sikkert andre som liker det sånn.
Jeg er litt mer sånn kikker, og trives godt bakerst i kabinen så jeg kan få med meg hva som foregår fremover.

det jeg lurer mest på er om de har bygd om toalettene også på 744? De man ser bakerst på bilde til venstre er så små at man må dra ned buksa utenfor og rygge inn!! Ikke mye first class feeling over det akkurat!

Ok en liten oversikt. Hentet fra Airliners.net sine cabin views.

Gammel config
HS-TGB
HS-TGG
HS-TGZ

"Ny"
HS-TGN
HS-TGM (Fremstår på airliners.net som oppgradert)
HS-TGR
HS-TGT
HS-TNA (Litt vannskelige bilder, mulig ny)
HS-TNC
HS-TGP
HS-TGX

Nyeste
HS-TGY

Ukjent/Gamle dårlige bilder
HS-TGW
HS-TGF

Så i denne oversikten er det bare HS-TGY som har den aller nyeste F? Må si at den TG-rouletten er ganske drøy: http://www.flightradar24.com/data/airplanes/hs-tgy

Ons 13.02 skla vi ha den nye MUC BKK i følge TG... Med forbehold... Blir det tilfelle skal jeg se på reg'en..

Er jeg den eneste som faktisk kunne tenke seg å prøve denne gamle 14F? Syns den virker komfortabel :)

Jeg deler ikke den samme ønsketenkningen som deg.

Fløy denne versjonen HKG-BKK-HKG, og selv om setene var gode å sitte i, så hadde jeg blitt forbanna om jeg skulle fly dette produktet i 10-12 timer. Så å betale fullpris (eller DM), og få dette, er ikke noe å rope hurra. Men liker du 70-80 tallet er det jo topp :p

Heldigvis var turen kort for min del, så når jeg var ferdig med mat og drikke, så var det tid for landing. Så på kort tur var det ok, men ikke mer.

Er lurt å se på datoen da posten er postet da. Det er 3 kanskje 4 som er med den nye nå. TGY,TGZ,TGA og muligens TGG

Sjekket mange av de konfigurasjonene på flightradar, men ble ikke noe klokere. Eneste som klart er markert new first class er TGY. Hvordan kan en se utifra det hvem som er oppgradert eller ikke?

Sjekket mange av de konfigurasjonene på flightradar, men ble ikke noe klokere. Eneste som klart er markert new first class er TGY. Hvordan kan en se utifra det hvem som er oppgradert eller ikke?

Skjønner ikke helt hva Flightradar har med hvilken sete konf TG sine fly har?

Skjønner ikke helt hva Flightradar har med hvilken sete konf TG sine fly har?

Ingenting.

Så i denne oversikten er det bare HS-TGY som har den aller nyeste F? Må si at den TG-rouletten er ganske drøy: http://www.flightradar24.com/data/airplanes/hs-tgy

Dette er gammelt. Holder selv denne tråden oppdatert på FT. Foreslår at dere tar en titt der.

http://www.flyertalk.com/forum/thai...s/1424954-cabin-retrofit-status-tgs-747s.html

Kom inn med TGA i dag. Nyeste config i F

Kabinen var flott, men noe trang siden hytteveggene tar plass. Foretrekker OZ sin... Rapport, får se, vil uansett bli kort..:o

Hvordan er 744 til/fra CPH/ARN?
Er det de "nye" hvor hver passasjer får sin egen skjerm, eller bør jeg planlegge med egen underholdning på neste tur til smilets land?

E!

Ja, ut fra FCO før påske.

Attachments

• DSC01465resized.jpg
    DSC01465resized.jpg
    46 KB · Views: 297

Hadde 2K tur/retur BKK-CNX i februar/mars, men det sier jo ikke stort om servicenivået...

Er det mulig å be om en liten T/R..? Flyr selv i 1K neste fredag! :)

Back