Ja jeg ble litt betenkt.. ser man på OSL.NO ser man at DY har vel så krafige forsinkelser...
Og VG skrev i går i kjent stil.....; SAS Kaos på Gardermoen.... det burde vel hete VÆR kaos eller??
Dette er hva OSL oppgir av punktlighet akkurat nå.
SAS 44 44 0%
Norwegian 35 26 26%
Widerøe 7 3 57%
Andre selskaper 46 38 17%
Totalt OSL 126 110 13%
Fortsatt er det bare SAS som uttaler seg i media... Hvor er Anne Grete????
Hvis man ikke bryr seg om passasjerene er det vel ingen vits i å uttale seg til media?Hun konsentrer seg om det viktigste - passasjerene!
Så hvis noen skal rette vrede, så kan det hintes at det har vært relativt fint vær på Hurum i det siste (-:
Jeg har sett at de i noen tilfeller ruser motorene ved ankomst også. De kommer taxende, svinger inn mot gaten men stopper et stykke i fra. Så ruser de motorene kraftig før de taxer helt inn til gaten og shutter ned. Regner med dette også er for å fjerne is, men legger ikke det seg på uansett når flyet står på bakken?
På TV2 nyheter kl 1830, sa de at det var -13 grader på Flyplassen nå (engm) og + 13 i 2000 fot :8:......kan dete være sant ??
På TV2 nyheter kl 1830, sa de at det var -13 grader på Flyplassen nå (engm) og + 13 i 2000 fot ......kan dette være sant ??
eg tror det er tåke på flere flyplasser i europa.. eg har sett webcam fra noen flyplasser som arlanda og salzburg.. der e tåke.. og mange forsinkelser i amsterdam... så det er nok ikke bare oslo som har problemmer med flytrafikken...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.