Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ja jeg ble litt betenkt.. ser man på OSL.NO ser man at DY har vel så krafige forsinkelser...
Og VG skrev i går i kjent stil.....; SAS Kaos på Gardermoen.... det burde vel hete VÆR kaos eller??
Dette er hva OSL oppgir av punktlighet akkurat nå.
SAS 44 44 0%
Norwegian 35 26 26%
Widerøe 7 3 57%
Andre selskaper 46 38 17%
Totalt OSL 126 110 13%
Fortsatt er det bare SAS som uttaler seg i media... Hvor er Anne Grete????
Hvis man ikke bryr seg om passasjerene er det vel ingen vits i å uttale seg til media?Hun konsentrer seg om det viktigste - passasjerene!
Så hvis noen skal rette vrede, så kan det hintes at det har vært relativt fint vær på Hurum i det siste (-:
Jeg har sett at de i noen tilfeller ruser motorene ved ankomst også. De kommer taxende, svinger inn mot gaten men stopper et stykke i fra. Så ruser de motorene kraftig før de taxer helt inn til gaten og shutter ned. Regner med dette også er for å fjerne is, men legger ikke det seg på uansett når flyet står på bakken?
På TV2 nyheter kl 1830, sa de at det var -13 grader på Flyplassen nå (engm) og + 13 i 2000 fot :8:......kan dete være sant ??
På TV2 nyheter kl 1830, sa de at det var -13 grader på Flyplassen nå (engm) og + 13 i 2000 fot ......kan dette være sant ??
eg tror det er tåke på flere flyplasser i europa.. eg har sett webcam fra noen flyplasser som arlanda og salzburg.. der e tåke.. og mange forsinkelser i amsterdam... så det er nok ikke bare oslo som har problemmer med flytrafikken...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.