Ving skriver at de får et "stort" fly fra Spania i morgen for å fly OSL-HKT. Noen som vet hvilket?
Jada, en 330-200 går fint i 10 timer, opp mot 12 også. Airbus skryter på seg ca 15000km rekkevidde, men det er nok i medvind og nedoverbakke. Dog er rundt 9-10000 km normalt greit innafor ytelsene.
Hmmm…ser at retur med OYVKF mellomlander i Varna for fuel på hjemveien til CPHså det er nok mye motvind.
En av ATRene til DAT, OY-RUN, er på vei ned til Varna nå.
DK9525 CPH-VAR, og tilbake DK9526 VAR-CPH.
Både OY-RUN og OY-VKF har avgang ca samtidig fra Varna
Da ble det Wamos A333 i morgen som DK2554.
Jeg er med på turen som går neste uke. Er det noen som vet hvor omfattende skadene på OY-VKJ er? Mulighet for rep før 9. Jan mon tro? Må innrømme at det er litt surt å nedgradere fra A339..
Wamos A330-300 EC-NOF er på vei nordover.
Wamos A330-300 EC-NOF er på vei nordover.
Noen som vet hvorfor DK1507 til Trondheim gikk ned i Oslo i går? Har stått der i hele natt. Teknisk?
Noen som vet hvorfor DK1507 til Trondheim gikk ned i Oslo i går? Har stått der i hele natt. Teknisk?
Flyet til Værnes ble nødt til å gjøre en uplanlagt teknisk stopp i Oslo. Den stoppen skulle bli kort, men den hadde vart i seks timer da jeg fikk melding om den klokka 04.45 i natt, forteller pressetalsperson Mari-Anna Zachariassen klokka 07.05.
Lenge borte de som jobber i Sunclass. Traff et crew i Aruba i går, de var der 4 netter, etter flere netter i Punta Cana og Miami. Er ikke sikker på om hun sa samme veien tilbake eller rett til Køben. Hun var svensk, resten var halvfjærser som jeg ikke forstår noe av.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.