Sunclass - forsinkelser, regularitet og innleie 2023

Re: Sunclass - forsinkelser, regularitet 2023

Hva kaller de flightene på flightradar24 når de opereres av Wamos da? Finner ikke hverken DK1558 eller DK1559 i dag.

Du må lete bedre. DK1559 er snart på vei nordover.

Attachments

• Skjermbilde 2023-01-22 111731.jpg
    Skjermbilde 2023-01-22 111731.jpg
    77.3 KB · Views: 1,577

Takk. Skjønner ikke at de ikke kom opp når jeg søkte. Men da søker jeg på reg.nr

Kom fint opp med flightnummer også .. Ikke la Helge være sekretær ..

Wamos Air sin EC-NHM flys tom opp i kveld fra Madrid som nevnt, for å fly t/r Tenerife i morra

Måste vara ett väldigt speciellt avtal som Sunclass har med Iberojet, CS-TKH står ju för det mesta av tiden ledig på ARN. Att inte Iberojet kan flyga in extra crew och använda den istället för att hyra in extra maskin & crew från Wamos i det här fallet.

Måste vara ett väldigt speciellt avtal som Sunclass har med Iberojet, CS-TKH står ju för det mesta av tiden ledig på ARN. Att inte Iberojet kan flyga in extra crew och använda den istället för att hyra in extra maskin & crew från Wamos i det här fallet.

Wamos er sikkert billigere og her hadde de jo litt tid å planlegge på. Iberojet skal jo ha betalt de og. ;)

Har de en avtale med Wamos på innleie?
Rart de ikke kontakter Norse evnt, de har jo masse ledig kapasitet og ikke minst på samme flyplass?

Du må lete bedre. DK1559 er snart på vei nordover.
Hos meg kommer det bare opp sånn nå jeg søker på DK1559.

9c5865427cd8a91ab4632197aa3dcf42.jpg

EDIT: Arrrghhh... det er 22/1 og ikke 29/1 i dag

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Last edited:

Virker som OY-VKJ har problemer. DK2524 fra København - Phuket hadde opprinnelig avgangstid kl. 15.10 i dag - fortsatt ikke i lufta. Noen som vet noe?

Altså alle disse problemene begynner å bli et alvorlig problem for Vings rykte. Jeg kjenner flere som er skeptiske til å bestille med de nå. Dette må de få orden på!!

Jeg var i CPH 1. Jan på vej til Phuket HKT
flyet vi skulle flyve med (a330-941) blev aflyst da en truck ramte den åbne luge
flyet kunne ikke lavet og 48 timer senere fløj vi afsted med deres a330-200

nu 23 dage senere skal vi hjem og samme fly A330-941 har nu igen tekniske problemer - en ventil og en tætningsliste er færdig
så det kan ikke flyve

48 timer senere kommet et World2fly A350-900 og henter alle hjem - jesus kristus

kan I forstå folk er sure .....

Nei, rent WAMOS. Samme ved all wetlease. Såvidt jeg vet pleier det å være en eller to Sunclass kabincrew til å hjelpe med servicekonsept og annonseringer, men de er 'usertifiserte' og må sitte ned når setebelteskiltene er på, som vanlige passasjerer.

Samme når de brukte Flyr, så det var et par ombord med SunClass uniformer

Synes fortsatt det er merkelig at dette går under radaren for diverse medier, flyet som skulle gått frs OSL til Phuket litt før midnatt, har planlagt avgang kl 1530 i dag, nesten 16 timer sen førebels.

Synes fortsatt det er merkelig at dette går under radaren for diverse medier, flyet som skulle gått frs OSL til Phuket litt før midnatt, har planlagt avgang kl 1530 i dag, nesten 16 timer sen førebels.

Nei, og takk for det!
Vi trenger ikke noen flere VG-saker med «barn gråt» osv..
Slike episoder handler ofte om hvor godt man håndterer slikt, gjør man det bra slapper ofte folk av da de vet hva som skjer. Men så har du alltid noen som ikke greier å forholde seg til realitetene, og derfor må ut i media og glanse seg i rampelyset.

Ser LN-FGI (Flyr) tok en tur CPH-LPA-CPH for Sunclass i dag. Ferryflight til og fra OSL i tillegg.

Nei, og takk for det!
Vi trenger ikke noen flere VG-saker med «barn gråt» osv..
Slike episoder handler ofte om hvor godt man håndterer slikt, gjør man det bra slapper ofte folk av da de vet hva som skjer. Men så har du alltid noen som ikke greier å forholde seg til realitetene, og derfor må ut i media og glanse seg i rampelyset.

Wooord ! Er nok av disse som skal frem i media og fortelle hvor mye de har lidd, "ikke fått informasjon" og annet ræææl....

Da har de klart å vekke liv i gamlingen, forsinket i går og i dag er den 2t forsinket som DK1558 til TFS.

Og denne skal være i flåten ut vintersesongen 2024 ser jeg..... :(

CS-TKH har lämnat ARN, vad jag ser så ska OY-VKJ ta över onsdagarnas ARN-LPA-ARN samt fredagarnas ARN-SID-ARN från CS-TKH. Lördagens ARN-LPA-ARN uppsatt med A321 istället.

6 timer sen til SID i dag og med ny wetlease .. Denne trives nok godt i Sverige. :p

Attachments

• 330482128_746049746740930_1343530065230307352_n.jpg
    330482128_746049746740930_1343530065230307352_n.jpg
    75.2 KB · Views: 581
Back