Streik i Norwegian (statustråd)

Status
Not open for further replies.
Re: Streik i Norwegian (statustråd)

Kan ihvertfall ikke anklage Norwegian for dårlig info. Visst i hele dag at flyet vil gå kl 20, måltidskupong fikk jeg automatisk på boardingkortet og sånn ellers har jeg prokastinert/jobbet siden 12 tia på OSL, sånn i tilfelle EuroAtlantic skulle få ræva i gir. Eneste jeg savner er litt flere ladestasjoner rundt om. Ja jeg kunne kjøpt plass på OSL Loungen alltids, men men nå begynner ettermiddagsrushet å gi seg litt. Antagelig bedre plass i terminalen da.

Gitt at dette f.eks løser seg ila kvelden/morgendagen (noe som er svært lite trolig), når kan man anta at trafikken er tilnærmet tilbake til normalen?

Det vil nok ta noen dager pga flyene er ikke der de skal være.

Og der ny tid 21:30. Nå kan det spøke for Vilnius tur.

Då har Star Tour leigd inn et annet fly for å få oss sørover. PVG7882 fra Privilege. Noen som vet noe om dette flyet og selskapet. Funnet noe på nett , men en del er litt kryptisk sidan eg ikkje er inne i flyterminologien.

Også hørt at privilige skal en tur til haugesund på lørdag. Noen som kan bekrefte? Lenge siden en 757 var inom der.

Kan noen si meg hva som skjer med EuroAtlantic i dag? Utsatt til 20, så til 21:30 også til 22:30... :headbang

Kan noen si meg hva som skjer med EuroAtlantic i dag? Utsatt til 20, så til 21:30 også til 22:30... :headbang

Er en Small Planet 733 på vei fra Vilnius .. kanskje det er den du skal ha?

Er en Small Planet 733 på vei fra Vilnius .. kanskje det er den du skal ha?

Står jo operated by EuroAtlantic på mitt boardingkort, men kan godt hende det altså at ting har skjedd i løpet av dagen.

Back to the 80´s! :lol:
6. mar 01:42 Norwegian would like to inform that your flight DY3222 at 06.03.2015 09:00 will be operated by Danish Air Transport, MD83 The departure time, flight number and booking reference is the same.If you choose not to travel, we can offer you a full refund by contacting our Contact Centre by phone. Norwegian apologizes for the inconvenience.

Og jeg er trygt i Vilnius - landa litt før 02 tiden lokal tid i natt, returen landa visst kl 03:20 på Gardermoen... Det ble ampert da de annonserte go to gate 1 time før flyet gikk etc i går og flyet ble ytterligere forsinka fra 22:30 til 23:00. Streikebryteropplegget til DY er ikke optimalt for ås i det mildt. Fant meg uansett en RIMI butikk hvor jeg kjøpte frokosten til en billig penge... Vi får se om de får løst det til søndagen, om jeg får noe hint om forsinkelse så ringer jeg DY sporenstreks og ber de rebooke til Lufthansa eller noe som faktisk går for en 12 timers forsinkelse gidder jeg ikke en gang til. Men DY var flinke å sende tekstmeldinger da, dog gjerne lenge etter at skjermene viste ny tid. Måltidskupongen fungerte suboptimalt, om du brukte de en gang så var all verdien vekke til tross for at du ikke hadde brukt 230 kroner... Det er litt irriterende.

Måltidskupongen fungerte suboptimalt, om du brukte de en gang så var all verdien vekke til tross for at du ikke hadde brukt 230 kroner... Det er litt irriterende.

Bare sånn litt på siden: Er det ikke slik det alltid fungerer? Jeg har sittet med ca 120 euro i måltidskuponger i FRA (for 4 stykker), og der var det slik at hele pålydende på hver "sjekk" måtte brukes. Ingen "vekslepenger" tilbake.

Bare sånn litt på siden: Er det ikke slik det alltid fungerer? Jeg har sittet med ca 120 euro i måltidskuponger i FRA (for 4 stykker), og der var det slik at hele pålydende på hver "sjekk" måtte brukes. Ingen "vekslepenger" tilbake.

Det kan godt hende - første gang jeg uansett har vært ute for noe slikt at jeg har fått måltidsbong til bruk på flyplass. Har opplevd en gang at forsinkelse har endt med overnatting og da fikk vi en bong for hotellets middagsbuffet av Lufthansa.

Hi-Fly A330 CS-TFZ tok akkurat av fra BRU som DY8951. Skal denne fly for NAI eller har vi en syk 787 et sted?

Czech Airlines A319 OK-OER flyr nå CPH-Edinburgh.

WestAir flyr med en ATR CPH-Karup (for DAT?) på DY rutenummer.

DAT flyr Coca Cola MD80 for DY ARN-CPH

.. i tillegg til de 'vanlige synderne'.

Hi-Fly ser ut til å være på vei til OSL.

Status
Not open for further replies.
Back